Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 22:30Ja, dessvärre (?) verkar vi vara ganska många... men då finns å andra sidan fler förstående i samma situation som agerar stöttande! 😉 Vad bra att ni finns! 🙂
Ja, dessvärre (?) verkar vi vara ganska många... men då finns å andra sidan fler förstående i samma situation som agerar stöttande! 😉 Vad bra att ni finns! 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 2 April 2010, 22:32Välkommen Jesper! Trevligt med fler cuklister, det är alldeles för många klättrare här.
Välkommen Jesper! Trevligt med fler cuklister, det är alldeles för många klättrare här.
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 22:33Hej Jesper det är bara att hänga på här! 😉
Hej Jesper det är bara att hänga på här! 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 22:35Vad bra, då hänger jag på er andra! Där sa du nått, Bruse! Jag kanske skulle bli klättrare? Där lär man ju få hänga en del... om jag nu inte skulle känna att jag hängt nog.
Vad bra, då hänger jag på er andra! Där sa du nått, Bruse! Jag kanske skulle bli klättrare? Där lär man ju få hänga en del... om jag nu inte skulle känna att jag hängt nog.
Quote from Rasmus Olsson on 2 April 2010, 22:36Jesper, det är ju hur najs som helst att ligga på rulle jö. Andra kallar det för att ligga sked, vi cyklister ligger på rulle.
Jesper, det är ju hur najs som helst att ligga på rulle jö. Andra kallar det för att ligga sked, vi cyklister ligger på rulle.
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 22:38Bruse; ja ligga på rulle e aldrig fel
Bruse; ja ligga på rulle e aldrig fel
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 22:39Där håller jag helt med, låg på rulle för första gången idag och det gick över förväntan! Iofs innebar det att jag hängde på brorsan utomordentligt bra, så lite häng blev det även där. Lite senare hängde jag av honom, så visst jag ska väl inte klaga...
Där håller jag helt med, låg på rulle för första gången idag och det gick över förväntan! Iofs innebar det att jag hängde på brorsan utomordentligt bra, så lite häng blev det även där. Lite senare hängde jag av honom, så visst jag ska väl inte klaga...
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 23:01Välkomna Jesper och Johan! Och Jesper... Join the dark side (klättring alltså). Det är myyycket häng där. 😉
Välkomna Jesper och Johan! Och Jesper... Join the dark side (klättring alltså). Det är myyycket häng där. 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 00:01Bruse, måste bara fråga, är du bruse på happymtb med?
/En cyklist till
Bruse, måste bara fråga, är du bruse på happymtb med?
/En cyklist till
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 00:03Vill hälsa alla nykomlingar hjärtligt välkomna 🙂
Vill hälsa alla nykomlingar hjärtligt välkomna 🙂