Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 21:14Hej, hej Johan! 🙂
Hej, hej Johan! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 21:15Välkommen Johan idag är det fullt på drag här och många nya.
Det är bara att ta plats 😀
Välkommen Johan idag är det fullt på drag här och många nya.
Det är bara att ta plats 😀
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 21:21Hejsan Tackar alla så mycket för välkomnandet !! 🙂
Sofie: Jo det går bara fint med träningen, själv också?
Hejsan Tackar alla så mycket för välkomnandet !! 🙂
Sofie: Jo det går bara fint med träningen, själv också?
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 21:47Johan: (#) Har varit lite i obalans, men klättringen är på bättringsvägen iaf! Har med mig joggingskorna hit ut på landet där jag firar påsk, så ska ut en runda i morrn tänkte jag 🙂 Ha en fin kväll o välkommen till det galna singel-forumet! Det är bara
Johan: (#) Har varit lite i obalans, men klättringen är på bättringsvägen iaf! Har med mig joggingskorna hit ut på landet där jag firar påsk, så ska ut en runda i morrn tänkte jag 🙂 Ha en fin kväll o välkommen till det galna singel-forumet! Det är bara
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 21:54Sofie:Jo så kan man ju ha det ibland tyvärr,men skönt att du är på gång igen nu då!! 🙂
Tänkte också ge mig ut på en löprunda i morgon,nu får cykeln vila ett par dagar...
Ja jag ska försöka hänga med i ert tempo här ha ha!!
Ha en skön kväll du med.
Kram
Sofie:Jo så kan man ju ha det ibland tyvärr,men skönt att du är på gång igen nu då!! 🙂
Tänkte också ge mig ut på en löprunda i morgon,nu får cykeln vila ett par dagar...
Ja jag ska försöka hänga med i ert tempo här ha ha!!
Ha en skön kväll du med.
Kram
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 22:07Hejhej! Finns det plats för fler i denna stora singelsoffa..? En reflektion bara: En s.k. singelsoffa, är det en ensits?? I vilket fall gör jag ett försök att knö mig..
Jesper heter jag, 25 år och jobbar som trafikkonsult i Lund. När jag inte gör det bru
Hejhej! Finns det plats för fler i denna stora singelsoffa..? En reflektion bara: En s.k. singelsoffa, är det en ensits?? I vilket fall gör jag ett försök att knö mig..
Jesper heter jag, 25 år och jobbar som trafikkonsult i Lund. När jag inte gör det bru
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 22:08Välkommen Jesoper!
Välkommen Jesoper!
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 22:09Tack tack!
Tack tack!
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 22:15Välkommen Jesper!
Välkommen Jesper!
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 22:18Det enda jag vet om den är soffan är att den är väldigt stor och det verkar få plats hur många som helst. 😉 Så varmt välkommen att slå sig ner.
Det enda jag vet om den är soffan är att den är väldigt stor och det verkar få plats hur många som helst. 😉 Så varmt välkommen att slå sig ner.