Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 18:34Ja, varmt välkomna! Hoppas ni kommer trivas 😀
Ja, varmt välkomna! Hoppas ni kommer trivas 😀
Quote from Katarina Lindbäck on 2 April 2010, 19:53Hej, jag heter Peter och jag är snigel 😛
Hej, jag heter Peter och jag är snigel 😛
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 19:56En ultrasnigel till och med, inte illa. (t+) 😉
En ultrasnigel till och med, inte illa. (t+) 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 19:58Hej Peter
Enkel beskrivning (V)
Välkommen 😀
Hej Peter
Enkel beskrivning (V)
Välkommen 😀
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 19:59Jag väntar fortfarande på att Mats ska presentera mig. 😀
Jag väntar fortfarande på att Mats ska presentera mig. 😀
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 20:10Hmm... Elin, v-i-l-l du verkligen det? 😉 Ålrajt! here goes:
Det här är Elin.
BILD:http://www.funbeat.se/_uploads/photos/168438.jpg
Elin bor i ett litet litet hus strax utanför världsmetropolen Linkeboda, residensstad i landskapet som Gud glömde.
El
Hmm... Elin, v-i-l-l du verkligen det? 😉 Ålrajt! here goes:
Det här är Elin.
BILD:http://www.funbeat.se/_uploads/photos/168438.jpg
Elin bor i ett litet litet hus strax utanför världsmetropolen Linkeboda, residensstad i landskapet som Gud glömde.
El
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 20:13Haha, spot on, inga tveksamheter där inte! 😀
Men den skruvade musiksmaken skyller jag på att Mats eggade upp mig så till den grad att det gick över styr. 😉
Haha, spot on, inga tveksamheter där inte! 😀
Men den skruvade musiksmaken skyller jag på att Mats eggade upp mig så till den grad att det gick över styr. 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 20:15Och snusket skyller jag också på Mats. Så det så. 😀
Och snusket skyller jag också på Mats. Så det så. 😀
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 20:18App app app Elin! Jag kan väl inte rå för hur du reagerar bara för att jag råkade skriva något... ...trevligt... 😉 (Ja, du vet där om att få låta mina fingrar sakta glida ner längs en vacker kvinnas bara rygg. (H:))
App app app Elin! Jag kan väl inte rå för hur du reagerar bara för att jag råkade skriva något... ...trevligt... 😉 (Ja, du vet där om att få låta mina fingrar sakta glida ner längs en vacker kvinnas bara rygg. (H:))
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 20:20Mjodå jag vet exakt vad du menar. 😀
Jag tyckte det var en fin presentation, jag har nog inte gett ett helt tokigt intryck i alla fall. (t+)
Mjodå jag vet exakt vad du menar. 😀
Jag tyckte det var en fin presentation, jag har nog inte gett ett helt tokigt intryck i alla fall. (t+)