Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 13:11Äger ingen själv men det finns några kvar i släkten. Har en morbror som vägrar sälja en enda bil så där finns det mesta i Volvoväg.
Äger ingen själv men det finns några kvar i släkten. Har en morbror som vägrar sälja en enda bil så där finns det mesta i Volvoväg.
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 13:12Per: jobba?! 😉
Per: jobba?! 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 13:15Anna: Dumt nog lovade man i ett svagt och optimistiskt tillfälle att jag skulle hinna klart med en sak till början av nästa vecka.
Anna: Dumt nog lovade man i ett svagt och optimistiskt tillfälle att jag skulle hinna klart med en sak till början av nästa vecka.
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 13:16Per: jaha hmmm, och du tror att det hjälper att spamma singelgruppen? 😀
Per: jaha hmmm, och du tror att det hjälper att spamma singelgruppen? 😀
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 13:20Anna: Hmm joo njaa *intalar mig själv* Självklart hjälper det att tänka på något annat för en stund. Då ökar kreativiteten när jag väl återvänder till arbetet och totaltiden på jobbet blir detsamma.(V)
Anna: Hmm joo njaa *intalar mig själv* Självklart hjälper det att tänka på något annat för en stund. Då ökar kreativiteten när jag väl återvänder till arbetet och totaltiden på jobbet blir detsamma.(V)
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 13:27Per,
det där måste du berätta för min chef, han verkar iiiinte riktigt tro på det. Än.
Per,
det där måste du berätta för min chef, han verkar iiiinte riktigt tro på det. Än.
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 13:27Per: jodå, kreativ är du allt. 😉
Per: jodå, kreativ är du allt. 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 13:29Håkan: Det var tur att du la till det där orden "än"
Om man påtalar en sak för chefen tillräckligt många gånger så tror han till slut på det. Givietvis så var det ju sant från början i detta fall *host*
Håkan: Det var tur att du la till det där orden "än"
Om man påtalar en sak för chefen tillräckligt många gånger så tror han till slut på det. Givietvis så var det ju sant från början i detta fall *host*
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 13:30Per,
tricket är väl att få hponom att tro att det var hans idé från början, först då är det en riktigt bra idé.
Per,
tricket är väl att få hponom att tro att det var hans idé från början, först då är det en riktigt bra idé.
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 13:32Håkan: Det är förstås det optimala, då kan man lyckas med de mest otroliga sakerna.
Anna: Det är bara för att jag har mitt barnasinne kvar, i allra högsta grad säger nog vissa.
Håkan: Det är förstås det optimala, då kan man lyckas med de mest otroliga sakerna.
Anna: Det är bara för att jag har mitt barnasinne kvar, i allra högsta grad säger nog vissa.