Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Haha! Ja du Elin... *flinar* Jag ska nog komma på något bra... 😉 Meeen, nu är jag snart framme i Kalmar och blir då intenetlös i en dryg timme, så det får komma senare. 🙂

Anna: (L)

BILD:http://www1.garaget.org/archive/49/48664/160913/thumb_160913-1519280.jpg

Där har vi förra årets objekt "Julia" som jag pysslade med. Köpte henne i kiruna där hon hade stått i ett garage i 6-7år. Tog flyget upp, tittade på henne, vred om nyckel och å

Haha, det kanske var en farlig uppmaning det där. 😀 Kan tänka mig både en och annan egenskap som fått mer utrymme här än de kanske får i verkligheten...

Elin, du tänker väl inte på våran spotify-spammning nu? 😀

Anna: jaaa du, med tanke på den höga svarsfrekvens som finns på det här forumet så finns det en överhängande risk att varje pass blir några minuter kortare.

Du har fattat vinken Per, grattis 😉 du lär trivas bra här med oss...

*skruvar ihop en låda*

Mats: Hmm...den bland annat. 😀 Jag kan ju ha gett intryck av att ha helt galet dålig musiksmak liksom. 😉

Per (L) Det var riktiga Amazoner! Kommer från en släkt som i generationer haft dessa underbara bilar och dom har alla haft egna namn som passar deras personlighet. Volvo Amazon är helt klart bilindustrins höjdpunkt och bättre bilar/ motorer kommer nog ald

Elin: En Volvo 140 går inte av för hackor den heller. Det är finfina bilar, iaf de tidigare modellerna av dem. Finns dock en risk att en av amazonerna läggs ut på annons då mc-suget är enormt.

Anna: Om inte annat är ni alla ett grymt bra tidsfördriv när

Eva B: Det är så sant så. De känns på något sätt väldigt personliga. Har ni fortfarande några bilar kvar?