Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 14:10Så där ja bra jobbat alla "nykomlingar"
Lars man blir inte äldre än man gör sig, så välkommen
Yvonne, du är väl redan en i gänget men iaf välkommen
Per dig har jag också sett lite till o från de senaste som sagt det är bara att knö sej in och känna sig
Så där ja bra jobbat alla "nykomlingar"
Lars man blir inte äldre än man gör sig, så välkommen
Yvonne, du är väl redan en i gänget men iaf välkommen
Per dig har jag också sett lite till o från de senaste som sagt det är bara att knö sej in och känna sig
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 15:16Per/Håkan: Äh, ni kan lika gärna ge upp era drömmar om att få chefen att anamma er (förvisso briljanta idé) som sin egen. För ett sådant uppdrag krävs det givetvis... en kvinna! 😉
Mats: Om du nu tycker så mycket om att vara nära oss andra, hur kommer de
Per/Håkan: Äh, ni kan lika gärna ge upp era drömmar om att få chefen att anamma er (förvisso briljanta idé) som sin egen. För ett sådant uppdrag krävs det givetvis... en kvinna! 😉
Mats: Om du nu tycker så mycket om att vara nära oss andra, hur kommer de
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 15:30Jessie, varför bor du egentligen uppe i urskogen? :p (Ok, sjukt dålig come back, får jag skylla på att jag är sockerchockad efter fika med föräldrarna? :D)
Jessie, varför bor du egentligen uppe i urskogen? :p (Ok, sjukt dålig come back, får jag skylla på att jag är sockerchockad efter fika med föräldrarna? :D)
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 15:32Jo, det ska du snart få veta Mats, det är ju bara för att här låter de mig köra stora maskiner och lasta lastbilar hela dagarna... 😀
(jag visste väl att du skulle förstå 😉 )
Jo, det ska du snart få veta Mats, det är ju bara för att här låter de mig köra stora maskiner och lasta lastbilar hela dagarna... 😀
(jag visste väl att du skulle förstå 😉 )
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 15:36Jessie, darling, du kan säkert få jobb på CMP och få lära dig att köra de STORA traverserna... 😉
Jessie, darling, du kan säkert få jobb på CMP och få lära dig att köra de STORA traverserna... 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 15:40Jamen vad bra Mats. 😀
Då fixar du det då, så kan vi fortsätta förhandla om det där med att Skåne behöver avfolkas från skånska män först innan jag flyttar dit sen då? 😉Edit: För de skånska män som tog åt sig - SCRAM! det här är ett internt skämt. (H)
Jamen vad bra Mats. 😀
Då fixar du det då, så kan vi fortsätta förhandla om det där med att Skåne behöver avfolkas från skånska män först innan jag flyttar dit sen då? 😉
Edit: För de skånska män som tog åt sig - SCRAM! det här är ett internt skämt. (H)
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 15:41Ja just ja, det var den lilla detaljen också... Men det borde ju gå att lösa? Håkan har ju t.ex. redan exporterats till Tokholm... 😀
Ja just ja, det var den lilla detaljen också... Men det borde ju gå att lösa? Håkan har ju t.ex. redan exporterats till Tokholm... 😀
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 15:49Mats: Ja, och helt fantastiskt nog så är DET heeelt okej med mig. Håkan VILL man ju umgås med! *konstaterar direkt!*
Men då börjar du räkna på det logistiska i den övningen så länge då så kan du återkomma när du löst den smärre detaljen. (t+)
Mats: Ja, och helt fantastiskt nog så är DET heeelt okej med mig. Håkan VILL man ju umgås med! *konstaterar direkt!*
Men då börjar du räkna på det logistiska i den övningen så länge då så kan du återkomma när du löst den smärre detaljen. (t+)
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 15:51Emilie G: Tackar så mycket 🙂
Emilie G: Tackar så mycket 🙂
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 18:31Shit, alla har ny avatar så man inte känner igen dem längre och sen upptäcker man ett helt gäng smygläsare som äntligen ger sig till känna! Är det vårkänslor månne tro?
Edit, välkomna alla nya. Här är det varmt och gott
Shit, alla har ny avatar så man inte känner igen dem längre och sen upptäcker man ett helt gäng smygläsare som äntligen ger sig till känna! Är det vårkänslor månne tro?
Edit, välkomna alla nya. Här är det varmt och gott