Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Bättre sent än alldrig 🙂 Jag är första generationens invandrar barn (Kära far från danmark o mor från Findland) dom kunde inte bestämma sig vart bo så det blev Sverige.. Jag är perverst tokig i lök av alla slag o drev min far till bristningsgränsen med

Richard: Gött! Jag får kolla upp det, och kanske framförallt fundera på vad jag ska skaffa för skogsräser. 🙂

Yvonne: Vilken är drömutbildningen? 🙂

Mats- Psykosyntes Akademin i Stockholm har en 4årig utbildning som jag går nu. Riktig höjdare, två år kvar... Ställer ALLT på sin kant kan jag säga.. Har varit och är omvälvande minst sagt.

Shoo!

Vem fan är jag då?
Knappt så jag vet det själv men kortfattat:

"Travtokig Amazonfantast som köpt sig ett hus och fått upp ögonen för träning och inredning.."

Vidare utvecklat:
Travtokig: Har ett eget företag inom travsport som innefattar sisådär

Yvonne: Spännande! När jag blir "stor" ska jag försöka läsa min drömutbildning också, problemet för mig är att jag har så många drömmar... 😉

Härligt Mats!! Kan inte annat än att uppmuntra det om behovet finns. Enormt givande helt enkelt.

Det är väl det som är problemet, jag har inte det behovet egentligen, jag älskar mitt jobb och mitt forskningsområde, men jag är galet intresserad av inredning och arkitektur så det är väl det som jag skulle vilja läsa till sen. 🙂

En singel-man ifrån Lilla Edet
vill på detta sätt lämna beskedet,
att jag antagligen är för gammel,
för att deltaga i allt ert svammel.
Men jag läser ibland, för roligt e´det

Jag läste Jessies inlägg om Limerick-tävlingen,
och fick lite inspiration.
GLAD

haha, powerpoints till Lars för presentation på rim 😀

Lars- MAN kan alldrig vara för gammal ju!!!! Välkommen.
Och Per Välkommen till dig å, ni kan sitta brevid mig så ska jag ta hand om er,, Satte kaffet i halsen 😉