Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 11:02Ja, jag tyckte det var på tiden! Just nu är jag vid vagnläge D, plattform 2, Älmhult... Och ser dessutom containrar som kommer rullande! (H:) Hmm, fanns det gott italienskt kaffe här? 😉
Ja, jag tyckte det var på tiden! Just nu är jag vid vagnläge D, plattform 2, Älmhult... Och ser dessutom containrar som kommer rullande! (H:) Hmm, fanns det gott italienskt kaffe här? 😉
Quote from Christina Hageman on 2 April 2010, 11:03Jag kan förstå det, det blir ju så varmt och mysigt när man sitter många och så nära 😉
Jag kan förstå det, det blir ju så varmt och mysigt när man sitter många och så nära 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 11:03*räcker en kopp till Mats också*
*räcker en kopp till Mats också*
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 11:03Mats: Tveksamt, det är ju knappt så att telia har täckning där i mörkaste småland 😉
Mats: Tveksamt, det är ju knappt så att telia har täckning där i mörkaste småland 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 11:06Tack fröken Anna! (H:) Mmm kaffe!
Tack fröken Anna! (H:) Mmm kaffe!
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 11:29Hejsan,
Har ju redan börjat spamma i lite trådar men man får väl ta och berätta lite om vem som sitter bakom spakarna.
Jag heter Richard, är 33 och bor i Lund. Jobbar som invecklingsingenjör, jaja, utvecklingsingenjör ska det vara, men ibland undrar man
Hejsan,
Har ju redan börjat spamma i lite trådar men man får väl ta och berätta lite om vem som sitter bakom spakarna.
Jag heter Richard, är 33 och bor i Lund. Jobbar som invecklingsingenjör, jaja, utvecklingsingenjör ska det vara, men ibland undrar man
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 11:34Jenny!! Vaaakna nu! En som kan försvara sig 😉
Jenny!! Vaaakna nu! En som kan försvara sig 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 11:51Välkommen Richard! Av nyfikenhet, var MTB:ar du i trakterna? Jag är galet sugen på att skaffa en skogscykel igen, men har ingen koll på var det är skoj att cykla i trakterna Malmö/Lund. 🙂
Välkommen Richard! Av nyfikenhet, var MTB:ar du i trakterna? Jag är galet sugen på att skaffa en skogscykel igen, men har ingen koll på var det är skoj att cykla i trakterna Malmö/Lund. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 12:01Antingen med happymtb.org i genarp, ordnas så kallade happyrides, håll koll i forat. Eller med Malmö terrängcyklister i bokskogenkrokarna. Googla Malmö terrängcyklister för mer info.
Antingen med happymtb.org i genarp, ordnas så kallade happyrides, håll koll i forat. Eller med Malmö terrängcyklister i bokskogenkrokarna. Googla Malmö terrängcyklister för mer info.
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 12:02Richard, jag tycker att du kan utveckla det där med yoghurten och müslin: Vilken sort? 😉
Och gillar du inte att kolla på sport så är det bara för att du aldrig har upplevt lyckan när DIF tar tre poäng (vilket iofs är väldigt länge sen).
Richard, jag tycker att du kan utveckla det där med yoghurten och müslin: Vilken sort? 😉
Och gillar du inte att kolla på sport så är det bara för att du aldrig har upplevt lyckan när DIF tar tre poäng (vilket iofs är väldigt länge sen).