Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 10:58robban vadå vill du inte sitta nära oss eller?
robban vadå vill du inte sitta nära oss eller?
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 10:58*räcker en kopp kaffe till sussie, italienskt minsann!*
*räcker en kopp kaffe till sussie, italienskt minsann!*
Quote from Christina Hageman on 2 April 2010, 10:59Mmm, precis vad jag behöver! Har du en skvätt mjölk?
Mmm, precis vad jag behöver! Har du en skvätt mjölk?
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 10:59Emelie: Jag vill sitta nära er! (H:)
Emelie: Jag vill sitta nära er! (H:)
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 11:00mmm Mats du är så välkommen så 😀 😉
mmm Mats du är så välkommen så 😀 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 11:00*räcker fram schweiziskt mjölkpaket*
Edit: apapapap Mats, inte sitta där borta, inte längre bort än en armslängds avstånd från min rygg!
*räcker fram schweiziskt mjölkpaket*
Edit: apapapap Mats, inte sitta där borta, inte längre bort än en armslängds avstånd från min rygg!
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 11:01Mätz: Äntligen trängde du dig ned också. Hur går tågåkandet?
*Räcker över lite mjölk till Sussie*
Mätz: Äntligen trängde du dig ned också. Hur går tågåkandet?
*Räcker över lite mjölk till Sussie*
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 11:01Jo men bara om jag får plats, gillar att sitta bevämt! Nu skall jag äta och sedan är det dags att åka till Nacka forum, nya löpardojjor skall införskaffas. Satsar på midnattsloppet och Stockholmsloppet i år, börjar man i tid så går det som en dans!
Adjö!
Jo men bara om jag får plats, gillar att sitta bevämt! Nu skall jag äta och sedan är det dags att åka till Nacka forum, nya löpardojjor skall införskaffas. Satsar på midnattsloppet och Stockholmsloppet i år, börjar man i tid så går det som en dans!
Adjö!
Quote from Christina Hageman on 2 April 2010, 11:02Tackar!
Det var en väldigt bekväm soffa det här.
Tackar!
Det var en väldigt bekväm soffa det här.
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 11:02Japp, så bekväm att vissa har suttit här ett bra tag nu (#)
Japp, så bekväm att vissa har suttit här ett bra tag nu (#)