Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 10:48Sussi: Ja, jag har ju redan hälsat välkommen, men jag gör det igen 😉 Precis som Emelie G sa knö dig in! Det är det enda som fungerar
Sussi: Ja, jag har ju redan hälsat välkommen, men jag gör det igen 😉 Precis som Emelie G sa knö dig in! Det är det enda som fungerar
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 10:49Välkommen Sussi här är taket högt och diskutionerna låga (H)
Välkommen Sussi här är taket högt och diskutionerna låga (H)
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 10:52Hmm tror jag fyllde i denna för längesedan. Jag är 38 år , bor i Stureby och är sportfåne, gillar i princip all idrott men går inte på gym längre. Tränar för mitt eget egos skull och för att det är så förbaskat kul. Spelar innebandy i Hammarbys veteraner
Hmm tror jag fyllde i denna för längesedan. Jag är 38 år , bor i Stureby och är sportfåne, gillar i princip all idrott men går inte på gym längre. Tränar för mitt eget egos skull och för att det är så förbaskat kul. Spelar innebandy i Hammarbys veteraner
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 10:53Robban välkommen du också, tror att jag känner igen din presentation.. hm... jaja bara att knö sej in:-)
Robban välkommen du också, tror att jag känner igen din presentation.. hm... jaja bara att knö sej in:-)
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 10:55Jajamensan, knö in er, här finns väl plats i soffan va? *makar lite på sig*
Jajamensan, knö in er, här finns väl plats i soffan va? *makar lite på sig*
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 10:56Det är ju en självexpanderande soffa, så det är klart det finns plats. *Makar sig närmare Anna och Emelie*
Det är ju en självexpanderande soffa, så det är klart det finns plats. *Makar sig närmare Anna och Emelie*
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 10:57Hej Sessan, vad mysigt att du tränger dig på! 😉
Hej Sessan, vad mysigt att du tränger dig på! 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 10:57Skönt med stor soffa!
Skönt med stor soffa!
Quote from Funbeat user on 2 April 2010, 10:58jajaj finns det hjärterum så finns det... 😀
jajaj finns det hjärterum så finns det... 😀
Quote from Christina Hageman on 2 April 2010, 10:58Jamen dåså, då tränger jag mig ner och sätter mig och vilar en stund innan det är dags att ta itu med den där tråkiga städningen.
Jamen dåså, då tränger jag mig ner och sätter mig och vilar en stund innan det är dags att ta itu med den där tråkiga städningen.