Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:30Richard, jag körde idag Lyon-Geneve. Det var för kallt. Tänker INTE köra upp till Sverige faktiskt. 😉
Dock är jag i trakterna om 6 dagar (var det va, Mats? 😉 ) men är faktiskt rätt så uppbokad, som alltid på hemmavisiter...
Richard, jag körde idag Lyon-Geneve. Det var för kallt. Tänker INTE köra upp till Sverige faktiskt. 😉
Dock är jag i trakterna om 6 dagar (var det va, Mats? 😉 ) men är faktiskt rätt så uppbokad, som alltid på hemmavisiter...
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:30Jag tycker att Richard får lite väl mycket uppmärksamhet nu. Han kommer bli helt odräglig.
Jag tycker att Richard får lite väl mycket uppmärksamhet nu. Han kommer bli helt odräglig.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:31Jag vet att du inte var här när det skrevs Sara, men vi har redan konstaterat ikväll att:
Man kan inte BLI nåt man redan ÄR. 😉
Jag vet att du inte var här när det skrevs Sara, men vi har redan konstaterat ikväll att:
Man kan inte BLI nåt man redan ÄR. 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:31kom inte och säg att du inte gillade det, blink blink 😉
kom inte och säg att du inte gillade det, blink blink 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:31Nä Sara, jag dissade honom just, så han kanske mellanlandade iaf 😉 (hej förresten, tror inte vi har råkats hittills 😉 )
Nä Sara, jag dissade honom just, så han kanske mellanlandade iaf 😉 (hej förresten, tror inte vi har råkats hittills 😉 )
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:31*Bli* odräglig, Sara? Det är han väl redan? 😉 Vänta bara till Björn kommer tillbaka, så kan de få slåss om uppmärksamheten... 😉
*Bli* odräglig, Sara? Det är han väl redan? 😉 Vänta bara till Björn kommer tillbaka, så kan de få slåss om uppmärksamheten... 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:31Anna, 5 dagar 23 timmar och 29 minuter... Men vem har koll på sånt? 😉
Anna, 5 dagar 23 timmar och 29 minuter... Men vem har koll på sånt? 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:33Mats: har du en countdown någonstans? *tittar lite panikartat*
Mats: har du en countdown någonstans? *tittar lite panikartat*
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:33Meeh, inte gå ihop och gruppdissa nu...och Jessie, läget? 😉
Meeh, inte gå ihop och gruppdissa nu...och Jessie, läget? 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:33Alla fyra gjorde i princip samma inlägg under samma minut. Imponerande!
Hej anna! *vinkar*
Alla fyra gjorde i princip samma inlägg under samma minut. Imponerande!
Hej anna! *vinkar*