Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:38Anna: Jag lovar. Du kommer inte behöva sitta på din väska och vänta. (L) *ställer påminnelser och larm på precis alla klockor jag kommer åt*
Anna: Jag lovar. Du kommer inte behöva sitta på din väska och vänta. (L) *ställer påminnelser och larm på precis alla klockor jag kommer åt*
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:39Jessie: Jo, jo, det är JÄTTESYND om dig! :@ *fniss*
*funderar på om jag kanske ska ta o flytta*
Jessie: Jo, jo, det är JÄTTESYND om dig! :@ *fniss*
*funderar på om jag kanske ska ta o flytta*
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:39Jessie: Richard bor ju dessutom i Skåne, men han kanske är mer flyttbar än mig...? 😉
Jessie: Richard bor ju dessutom i Skåne, men han kanske är mer flyttbar än mig...? 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:39Är det närmast som gäller nu alltså? MANNE!!! Var är du Manne???
Är det närmast som gäller nu alltså? MANNE!!! Var är du Manne???
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:40du kan ju alltid hoppas på att flyget är sent 😉 inte osannolikt med kvällsflyg
du kan ju alltid hoppas på att flyget är sent 😉 inte osannolikt med kvällsflyg
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:40Mats: Nej, han tillhör väl de där som DU skulle utlokalisera så att JAG kunde flytta ner?
Mats: Nej, han tillhör väl de där som DU skulle utlokalisera så att JAG kunde flytta ner?
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:40Ska vi hålla oss till "bor närmast" så får jag nog ta och gå på dejt med Jenny.
Ska vi hålla oss till "bor närmast" så får jag nog ta och gå på dejt med Jenny.
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:40Nä, alltså avståndet tycker INTE jag ska vara det som gäller nu...
Nä, alltså avståndet tycker INTE jag ska vara det som gäller nu...
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:41Anna, det finns ju faktiskt ett Starbucks på landside på Kastrup, så jag kommer kunna fördriva tiden när jag väntar på att ditt flyg ska landa tre timmar för sent... 😉
Anna, det finns ju faktiskt ett Starbucks på landside på Kastrup, så jag kommer kunna fördriva tiden när jag väntar på att ditt flyg ska landa tre timmar för sent... 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2010, 22:42Kastrup flygplats är väldigt trevlig faktiskt... Kanske också för att jag kan handla svenska saker i taxfreen 😉
Kastrup flygplats är väldigt trevlig faktiskt... Kanske också för att jag kan handla svenska saker i taxfreen 😉