Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 16:24Välommen Peter och Karin
Välommen Peter och Karin
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 16:28Måste man dricka upp all whisky på första träffen? Jag blir inte så social efter så mycket sprit.
Måste man dricka upp all whisky på första träffen? Jag blir inte så social efter så mycket sprit.
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 16:31Johanna: Det är nog inte social han vill att du skall bli av så mycket sprit heller 🙂
Johanna: Det är nog inte social han vill att du skall bli av så mycket sprit heller 🙂
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 16:35Aha!
Smart tänkt. Men jag tror inte att han vill att jag ska sätta mig i ett hörn och sova heller. Det vore bättre om man delade upp whiskyn på flera träffar (H)
Aha!
Smart tänkt. Men jag tror inte att han vill att jag ska sätta mig i ett hörn och sova heller. Det vore bättre om man delade upp whiskyn på flera träffar (H)
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 17:34Välkomna!
Jag hade också velat ha en V50! Hästar (och motorcyklar) är inget för mig men jag blir lite avundsjuk på skidåkningen.
Välkomna!
Jag hade också velat ha en V50! Hästar (och motorcyklar) är inget för mig men jag blir lite avundsjuk på skidåkningen.
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 18:38oj, ordet "inte" föll bort. Dricker hon upp all whiskey på första träffen lär det bara bli en träff, så det är naturligvis bättre om den räcker till många träffar.
oj, ordet "inte" föll bort. Dricker hon upp all whiskey på första träffen lär det bara bli en träff, så det är naturligvis bättre om den räcker till många träffar.
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 19:09Om hon dricker upp all whiskey första träffen kanske hon ligger avdäckad så länge att det räknas som flera träffar??
Om hon dricker upp all whiskey första träffen kanske hon ligger avdäckad så länge att det räknas som flera träffar??
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 19:23Björn (t+)
Björn (t+)
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 19:27Hallå.
Man kanske ska presentera sig här nu när man har varit med ett tag här. Dock ganska inaktiv sista tiden av diverse anledningar. Men here goes:
Namn: Robert
Ålder: 32
Bor: Eskilstuna
Längd: 180 cm
Skostorlek: 43Det var väl korta data. Lite mer
Hallå.
Man kanske ska presentera sig här nu när man har varit med ett tag här. Dock ganska inaktiv sista tiden av diverse anledningar. Men here goes:
Namn: Robert
Ålder: 32
Bor: Eskilstuna
Längd: 180 cm
Skostorlek: 43
Det var väl korta data. Lite mer
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 19:28Välkommen Robert och var inte rädd för att svamla på.
Välkommen Robert och var inte rädd för att svamla på.