Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Jessie och Elin har mera koll än jag på osingelkandidater, fråga dem 😉 Sedan skrivs det ju mystiskt om gårdagens singelträff också (#)

😉

Välkommen Henrik!

Anna jag har missat vad hände igår?
så du är inte inlbandad i osingleskapet?

ÄSpringer till barnens leklåda och hämtar cape, förstoringsglas och en pipa till Emelie* - Så nu är du en riktig deckare 🙂

Tack Björn, kan jag få en ny hjärna också?

Emelie: Din fungerar utmärkt som den är. Har flera på lager men ingen så utvecklad och trevlig som din.. dumt att byta ned sig.

Emilie: jag var inte i stockholm igår, jag sitter fast på en ö. Eller imorgon kommer jag förmodligen sitta fast i Paris istället. Så jag får nog sova över hos en kompis som råkar vara fotomodell och gå på catwalken för yves saint laurent bland annat. (H)

Jaaa, lite cluedo åt Emelie. 😀

Vem, gjorde vad, med vem, var... 😉

Björn -(L)
Anna. jobbigt eller bara lite jobbigt och ändå helt okej? Ja men jag tror jag har missat lite i ngn tråd, raderade väl 300 inlägg eller så, står det i inplulsträffar tråden?

Tack magnus men nej jag vet inte om jag orkar...

Emilie, jag spammade frustrationstråden i fredags när jag försökte ta reda på hur jag tar mig från England till Geneve....Om det är det du menar att du kan ha missat.

Misstänker att jag kan få spamma samma tråd av liknande anledning om ca 18 dagar... Per