Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 21:24Jessie och Elin har mera koll än jag på osingelkandidater, fråga dem 😉 Sedan skrivs det ju mystiskt om gårdagens singelträff också (#)
😉
Jessie och Elin har mera koll än jag på osingelkandidater, fråga dem 😉 Sedan skrivs det ju mystiskt om gårdagens singelträff också (#)
😉
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 21:25Välkommen Henrik!
Välkommen Henrik!
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 21:32Anna jag har missat vad hände igår?
så du är inte inlbandad i osingleskapet?
Anna jag har missat vad hände igår?
så du är inte inlbandad i osingleskapet?
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 21:36ÄSpringer till barnens leklåda och hämtar cape, förstoringsglas och en pipa till Emelie* - Så nu är du en riktig deckare 🙂
ÄSpringer till barnens leklåda och hämtar cape, förstoringsglas och en pipa till Emelie* - Så nu är du en riktig deckare 🙂
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 21:37Tack Björn, kan jag få en ny hjärna också?
Tack Björn, kan jag få en ny hjärna också?
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 21:39Emelie: Din fungerar utmärkt som den är. Har flera på lager men ingen så utvecklad och trevlig som din.. dumt att byta ned sig.
Emelie: Din fungerar utmärkt som den är. Har flera på lager men ingen så utvecklad och trevlig som din.. dumt att byta ned sig.
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 21:39Emilie: jag var inte i stockholm igår, jag sitter fast på en ö. Eller imorgon kommer jag förmodligen sitta fast i Paris istället. Så jag får nog sova över hos en kompis som råkar vara fotomodell och gå på catwalken för yves saint laurent bland annat. (H)
Emilie: jag var inte i stockholm igår, jag sitter fast på en ö. Eller imorgon kommer jag förmodligen sitta fast i Paris istället. Så jag får nog sova över hos en kompis som råkar vara fotomodell och gå på catwalken för yves saint laurent bland annat. (H)
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 21:39Jaaa, lite cluedo åt Emelie. 😀
Vem, gjorde vad, med vem, var... 😉
Jaaa, lite cluedo åt Emelie. 😀
Vem, gjorde vad, med vem, var... 😉
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 21:42Björn -(L)
Anna. jobbigt eller bara lite jobbigt och ändå helt okej? Ja men jag tror jag har missat lite i ngn tråd, raderade väl 300 inlägg eller så, står det i inplulsträffar tråden?Tack magnus men nej jag vet inte om jag orkar...
Björn -(L)
Anna. jobbigt eller bara lite jobbigt och ändå helt okej? Ja men jag tror jag har missat lite i ngn tråd, raderade väl 300 inlägg eller så, står det i inplulsträffar tråden?
Tack magnus men nej jag vet inte om jag orkar...
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 21:46Emilie, jag spammade frustrationstråden i fredags när jag försökte ta reda på hur jag tar mig från England till Geneve....Om det är det du menar att du kan ha missat.
Misstänker att jag kan få spamma samma tråd av liknande anledning om ca 18 dagar... Per
Emilie, jag spammade frustrationstråden i fredags när jag försökte ta reda på hur jag tar mig från England till Geneve....Om det är det du menar att du kan ha missat.
Misstänker att jag kan få spamma samma tråd av liknande anledning om ca 18 dagar... Per