Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 21:51vad skall du göra om 18dgr för så länge stannar du väl inte i Paris, John Cleas tog taxi sthlm-(?)holland 38000kr
vad skall du göra om 18dgr för så länge stannar du väl inte i Paris, John Cleas tog taxi sthlm-(?)holland 38000kr
Quote from Fredric Lagerström on 18 April 2010, 21:53Gjorde han det? 38 000!! Shit!!
Taxi Sth-Holland 🙂
Gjorde han det? 38 000!! Shit!!
Taxi Sth-Holland 🙂
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 21:57alltså jag tycker inte det var så dyrt, det måst ju ändå tagit nr timmar?! men ja det stod det i tidningen och han stannade på nisse i GBG
alltså jag tycker inte det var så dyrt, det måst ju ändå tagit nr timmar?! men ja det stod det i tidningen och han stannade på nisse i GBG
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 22:00Skulle jag ha valt på taxi för 38k eller köpa en skräpbil som jag kunde köra själv till sthlm sen bara lämna där hade jag valt det billigare alternativet. Ganska dyrt var det ju, för man måste ju jämföra med andra färdmedel.
Skulle jag ha valt på taxi för 38k eller köpa en skräpbil som jag kunde köra själv till sthlm sen bara lämna där hade jag valt det billigare alternativet. Ganska dyrt var det ju, för man måste ju jämföra med andra färdmedel.
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 22:02Nej, jag stannar nog inte mer än en natt i paris. Eller tills jag hittar en hyrbil alternativt att fransmännen slutar strejka... (#)
Nej, jag stannar nog inte mer än en natt i paris. Eller tills jag hittar en hyrbil alternativt att fransmännen slutar strejka... (#)
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 22:04Å andra sidan hade han betalt sin ex. fru 15miljoner dollar och hon skulle ha 8 till (tror jag) så det kanske inte är så mycket för honom
Björn jag skulle nog stannat i Oslo 😉
Å andra sidan hade han betalt sin ex. fru 15miljoner dollar och hon skulle ha 8 till (tror jag) så det kanske inte är så mycket för honom
Björn jag skulle nog stannat i Oslo 😉
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 22:04Fransmännen kommer _aldrig_ sluta strejka. De bara strejkar mot lite olika saker... Envisa rackare... 😉
Fransmännen kommer _aldrig_ sluta strejka. De bara strejkar mot lite olika saker... Envisa rackare... 😉
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 22:06Magnus: (#)
Magnus: (#)
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 17:40Finnes: Smart kvinna med lila hybrid, rosablommig cykeltröja, långt ljust hår och locktång.
Sökes: Händig man med racer och kort lockigt hår. (H:)
EDIT Om mig i siffror:
Ålder: 33
Längd: 165
Vikt: 55
Cykelskor: 39
IQ: 127
Högskolepoäng: för många?
Finnes: Smart kvinna med lila hybrid, rosablommig cykeltröja, långt ljust hår och locktång.
Sökes: Händig man med racer och kort lockigt hår. (H:)
EDIT Om mig i siffror:
Ålder: 33
Längd: 165
Vikt: 55
Cykelskor: 39
IQ: 127
Högskolepoäng: för många?
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 17:43Välkommen till det här smågalna gänget Maria! 🙂
Välkommen till det här smågalna gänget Maria! 🙂