Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 17:49Välkommen Maria.
Såg inte ut som du hade en jättekravspec. Men vid närmare betraktelse så är den ganska snäv ändå 🙂
Välkommen Maria.
Såg inte ut som du hade en jättekravspec. Men vid närmare betraktelse så är den ganska snäv ändå 🙂
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 17:56lockigt hår? Crap, då får jag börja permanenta igen ju...
(H)
lockigt hår? Crap, då får jag börja permanenta igen ju...
(H)
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 18:00Tack Jeanette! Ni verkar vara ett kul gäng med glimten i ögat! 🙂
Tack Björn! Du får väl ta o permanenta dig då? 😉
Håkan: Way to go!!! 😀
Tack Jeanette! Ni verkar vara ett kul gäng med glimten i ögat! 🙂
Tack Björn! Du får väl ta o permanenta dig då? 😉
Håkan: Way to go!!! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 19 April 2010, 18:03Händig och har räcer, men lockigt hår? Vad hette det där medlet, Rogaine?
Händig och har räcer, men lockigt hår? Vad hette det där medlet, Rogaine?
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 18:04Maria: Duger jag inte som jag är så är jag inte intresserad 😉 Föresten måste jag köpa en racer oxå *Ringer lokala frisören, samtidigt som racer skrivs in i sökfuntionen på blocket*
Maria: Duger jag inte som jag är så är jag inte intresserad 😉 Föresten måste jag köpa en racer oxå *Ringer lokala frisören, samtidigt som racer skrivs in i sökfuntionen på blocket*
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 18:05Hur definierar du händig, Maria? Kan du ge lite exempel?
Hur definierar du händig, Maria? Kan du ge lite exempel?
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 18:05Bruse: Då gör vi så här, vi slår ihop oss och delar på na. Jag tar permanenten då står för racern, sen så får hon händig x2. Det borde funka.
Bruse: Då gör vi så här, vi slår ihop oss och delar på na. Jag tar permanenten då står för racern, sen så får hon händig x2. Det borde funka.
Quote from Rasmus Olsson on 19 April 2010, 18:08Ja Björn!
vad vill du ha, överdelen eller underdelen? Eller ska vi dela påna höger-vänster?
Ja Björn!
vad vill du ha, överdelen eller underdelen? Eller ska vi dela påna höger-vänster?
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 18:28Bruse o Björn: Varannan vecka kanske?
Bruse o Björn: Varannan vecka kanske?
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 18:30Kenny: Nån som kan meka med cykeln?
Kenny: Nån som kan meka med cykeln?