Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 19:14Är det bara jag som finner hög IQ attraktivt?
Är det bara jag som finner hög IQ attraktivt?
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 19:16Andreas: Nej.
Andreas: Nej.
Quote from Rasmus Olsson on 19 April 2010, 19:18Är det bara jag som finner cyklistor attraktiva?
Är det bara jag som finner cyklistor attraktiva?
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 19:19Håkan: Precis så förutom att min lågg spretar åt alla håll 🙂 Jessie har aldrig sett mig kammad så hon tror det är så jämt. Iofs så tror hon rätt 🙂
Håkan: Precis så förutom att min lågg spretar åt alla håll 🙂 Jessie har aldrig sett mig kammad så hon tror det är så jämt. Iofs så tror hon rätt 🙂
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 19:20Bruse: Jag har en cykelvagn hemma, jag kan hänga på! Om jag får häkta på den och sitta därbak och dricka ditt bjudkaffe.
Bruse: Jag har en cykelvagn hemma, jag kan hänga på! Om jag får häkta på den och sitta därbak och dricka ditt bjudkaffe.
Quote from Rasmus Olsson on 19 April 2010, 19:21Ska du sitta där bak, får du minnas vara vår barista å fixa kaffet.
Ska du sitta där bak, får du minnas vara vår barista å fixa kaffet.
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 19:32Anders: Tackar tackar! Det är bara att springa iväg till närmsta LBS o skaffa dig en racer så är du med! 😉
Andreas o Bruse: Vi får väl hoppas att någon tycker att kombinationen cyklista med hög IQ är attraktivt! 😉
Anders: Tackar tackar! Det är bara att springa iväg till närmsta LBS o skaffa dig en racer så är du med! 😉
Andreas o Bruse: Vi får väl hoppas att någon tycker att kombinationen cyklista med hög IQ är attraktivt! 😉
Quote from Rasmus Olsson on 19 April 2010, 19:33Jodå, men det är inte din IQ jag ska cykla eller hångla med. Eller jag menar... alltså... äh.
Jodå, men det är inte din IQ jag ska cykla eller hångla med. Eller jag menar... alltså... äh.
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 19:35*LOL*
Nä, nu ni, nu ska det tränas en stund! =)
*LOL*
Nä, nu ni, nu ska det tränas en stund! =)
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 20:48Dags att hoppa in i biktbåset!
Längd:
- 178 cmVikt:
- Väger mig aldrig. Det känns som att jag väger lagom.Favorit godis:
- Choklad och salta fiskar.Dricker gärna och antagligen förmycket:
- KAFFEFavoritsport:
- Måste man välja en? Det finns
Dags att hoppa in i biktbåset!
Längd:
- 178 cm
Vikt:
- Väger mig aldrig. Det känns som att jag väger lagom.
Favorit godis:
- Choklad och salta fiskar.
Dricker gärna och antagligen förmycket:
- KAFFE
Favoritsport:
- Måste man välja en? Det finns