Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 20:57Välkomna alla nya
men men, var tog den där gulmarkeringa att någon bor när vägen??
För Maria bor nära mig, men ingen markering där inteDet är det visst inte på Jenny eller Elin heller
Välkomna alla nya
men men, var tog den där gulmarkeringa att någon bor när vägen??
För Maria bor nära mig, men ingen markering där inte
Det är det visst inte på Jenny eller Elin heller
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 20:58Välkommen!
Välkommen!
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 20:58Pia, vi kanske har flyttat? 😉 Nejvars, var någon mer som sa att den försvunnit häromdagen.
Pia, vi kanske har flyttat? 😉 Nejvars, var någon mer som sa att den försvunnit häromdagen.
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 21:01Maria -välkommen 🙂
henrik, välkommen mycket bra och utförligt 🙂
Maria -välkommen 🙂
henrik, välkommen mycket bra och utförligt 🙂
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 21:02Och ja, välkomna alla nya. (L)
Och ja, välkomna alla nya. (L)
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 23:00Välkomna Maria och Henrik!
Välkomna Maria och Henrik!
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 23:03Tyyypiskt. En till från Skåne.
Tyyypiskt. En till från Skåne.
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 23:05Det känns hårt att säga det här Jessie, men Skåne är faktiskt rätt trevligt. Har funderat på att flytta dit själv i ett tidigare liv.
Det känns hårt att säga det här Jessie, men Skåne är faktiskt rätt trevligt. Har funderat på att flytta dit själv i ett tidigare liv.
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 23:07Fredrik: Eftersom jag har testat både import och att relokalisera mig själv så kan jag med största säkerhet säga att det inte fungerar för mig.
Vi kanske ska låta det hela bero med det? 😉
Fredrik: Eftersom jag har testat både import och att relokalisera mig själv så kan jag med största säkerhet säga att det inte fungerar för mig.
Vi kanske ska låta det hela bero med det? 😉
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 23:09Jessie, Jessie, Jessie... Du veeet att det finns bra element i Skåne, de är bara lite dumma. Och söta. 😉
Jessie, Jessie, Jessie... Du veeet att det finns bra element i Skåne, de är bara lite dumma. Och söta. 😉