Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 23:23Jag har en bekant som hade en sida "menlösa - för oss som är lite normalt småkorkade" en tid. Han var lite trött på en viss person som tyckte att det var väldigt viktigt med mensa :-).
Jag har en bekant som hade en sida "menlösa - för oss som är lite normalt småkorkade" en tid. Han var lite trött på en viss person som tyckte att det var väldigt viktigt med mensa :-).
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 23:40Jessie: hmmm, fuskar och fuskar... Borde man inte ha en andra "dejt" innan man osinglar sig? 😉
Jessie: hmmm, fuskar och fuskar... Borde man inte ha en andra "dejt" innan man osinglar sig? 😉
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 23:41Fredrik, tycker du det inte ens är roligt att göra testen för skojs skull? Smaken är som baken iofs 😉
Jag har gjort den mest för att det är skoj att klura lite emellanåt, har noll intresse att gå med i Mensa dock.
Fredrik, tycker du det inte ens är roligt att göra testen för skojs skull? Smaken är som baken iofs 😉
Jag har gjort den mest för att det är skoj att klura lite emellanåt, har noll intresse att gå med i Mensa dock.
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 23:41*har gjort något test men blev mörkrädd och glömde av resultatet*
*har gjort något test men blev mörkrädd och glömde av resultatet*
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 23:42Men frk. Anna, du dejtar ju inte? 😉
Men frk. Anna, du dejtar ju inte? 😉
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 23:44Ajajaj, hon faller på eget skosnöre... (och kommer vara fast hör inne så länge hon vill...) ;D
Ajajaj, hon faller på eget skosnöre... (och kommer vara fast hör inne så länge hon vill...) ;D
Quote from Funbeat user on 19 April 2010, 23:50Mats: jag använde ju " " " 😉 för att förtydliga detta faktum men för att använda ett språk som alla förstår.
Magnus: hur menar du nu? Alltså med att jag kommer vara kvar så länge jag vill?
Edit: förtydligande
Mats: jag använde ju " " " 😉 för att förtydliga detta faktum men för att använda ett språk som alla förstår.
Magnus: hur menar du nu? Alltså med att jag kommer vara kvar så länge jag vill?
Edit: förtydligande
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 16:23Emelie, Anna, Bengt och ni andra: tackar tackar för välkomnandet!
Richard: Det går inte att bo i Skåne. Det är UTLANDET. Förstår ni ens själva vad ni säger? 😉
Vilket osökt för mig in på det här ljuvliga YouTube-klippet:
http://www.youtube.com/watch?v=s
Emelie, Anna, Bengt och ni andra: tackar tackar för välkomnandet!
Richard: Det går inte att bo i Skåne. Det är UTLANDET. Förstår ni ens själva vad ni säger? 😉
Vilket osökt för mig in på det här ljuvliga YouTube-klippet:
http://www.youtube.com/watch?v=s
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 16:48Jag instämmer med Maria och tackar för välkomnandet! 🙂
Förresten, finns det några smålänningar här?
Jag instämmer med Maria och tackar för välkomnandet! 🙂
Förresten, finns det några smålänningar här?
Quote from Funbeat user on 20 April 2010, 16:52Min generella erfarenhet av Skåningar är - faktiskt och ur ett icke-svenskt perspektiv - att de är varma, pratglada, sociala människor. Det märker man tydligt nog när man åker tåg söderut. *suck*
Min generella erfarenhet av Skåningar är - faktiskt och ur ett icke-svenskt perspektiv - att de är varma, pratglada, sociala människor. Det märker man tydligt nog när man åker tåg söderut. *suck*