Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 00:07hahaha hade vart roligare med det andra svaret:-) du kan väl skriva när du kommit på det så jag slipper... ää.. få ont i gommen 😛
hahaha hade vart roligare med det andra svaret:-) du kan väl skriva när du kommit på det så jag slipper... ää.. få ont i gommen 😛
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 00:19😀 ää hmm äää oj, det är ju nästan så man blir *vacklar med blicken, skruvar på mig* generad
😀 ää hmm äää oj, det är ju nästan så man blir *vacklar med blicken, skruvar på mig* generad
Quote from Rasmus Olsson on 9 May 2010, 06:48Linda kör du bil? Det dör ju inte nån av eller jorden mår jääättebra av det.
Linda kör du bil? Det dör ju inte nån av eller jorden mår jääättebra av det.
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 07:30välkomna ni nya=) Hoppas ni ska trivas
välkomna ni nya=) Hoppas ni ska trivas
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 07:39emelie:
hehe nja verka som om Blekinge rör sig mot västkusten under vinterhalvåret........iaf vädermässigt 🙁
emelie:
hehe nja verka som om Blekinge rör sig mot västkusten under vinterhalvåret........iaf vädermässigt 🙁
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 07:40Godmorgon till er nya Singel Beatare 😀
Godmorgon till er nya Singel Beatare 😀
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 10:33Sessan: Jepp ex-jujutska här. Det var ett antal år sen och var grymt kul, dock inte lika kul att åka i mattan med huvudet före så att det sa KNAK:-(
Bruse: Ja, jag kör bil - som transportmedel. Händer också att jag cyklar - som transportmedel. Men när d
Sessan: Jepp ex-jujutska här. Det var ett antal år sen och var grymt kul, dock inte lika kul att åka i mattan med huvudet före så att det sa KNAK:-(
Bruse: Ja, jag kör bil - som transportmedel. Händer också att jag cyklar - som transportmedel. Men när d
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 11:10Linda S:
Välkommen! He he har faktiskt själv en ganska så humoristisk "bjuda på te"-historia. Gjorde ungefär som du förväntade dig och det blev inte så väl mottaget. Du är med andra ord inte ensam om att vara datingdyslektiker. 😛
Linda S:
Välkommen! He he har faktiskt själv en ganska så humoristisk "bjuda på te"-historia. Gjorde ungefär som du förväntade dig och det blev inte så väl mottaget. Du är med andra ord inte ensam om att vara datingdyslektiker. 😛
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 12:41Kommer osökt att tänka på korvreklamen "ska du komma på sån här vad hetere....." 😀
Kommer osökt att tänka på korvreklamen "ska du komma på sån här vad hetere....." 😀
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 18:06He he te och korv.... det oemotsåndliga erbjudandet?
He he te och korv.... det oemotsåndliga erbjudandet?