Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 22:55Stockholm och Örebro, lite från och till.
Stockholm och Örebro, lite från och till.
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 22:57så va det ju ja... jag e glömsk... Men har du vägarna förbi Halmstad är du välkommen att boxas här 🙂
så va det ju ja... jag e glömsk... Men har du vägarna förbi Halmstad är du välkommen att boxas här 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 23:00Tackar, ska ha det i åtanke om jag har vägarna förbi 🙂 Tror aldrig jag varit där faktiskt...
Tackar, ska ha det i åtanke om jag har vägarna förbi 🙂 Tror aldrig jag varit där faktiskt...
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 23:01Hej alla nya .
Hej alla nya .
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 23:22Linda: Väljer att citera min vän Mats: Klättring är det nya svarta!
Vattengympa, fäktning och kajakpaddling kan också rekommenderas varmt.P.S. Det är helt okej att hata att cykla - du är inte ensam. 😉
Linda: Väljer att citera min vän Mats: Klättring är det nya svarta!
Vattengympa, fäktning och kajakpaddling kan också rekommenderas varmt.
P.S. Det är helt okej att hata att cykla - du är inte ensam. 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 23:25Tack för tipsen! Ja, det låter onekligen spännande med klättring. Fäktning har jag testat (sabel) på min förra bostadsort, det var också roligt. Kajak kanske blir något att testa nu till sommaren...
Tack för tipsen! Ja, det låter onekligen spännande med klättring. Fäktning har jag testat (sabel) på min förra bostadsort, det var också roligt. Kajak kanske blir något att testa nu till sommaren...
Quote from ellen olsson on 8 May 2010, 23:30Kajak kan jag också rekommendera. *inser att jag nyttjar min egen kajak för lite*
Kajak kan jag också rekommendera. *inser att jag nyttjar min egen kajak för lite*
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 23:37kajak är riktigt roligt!
kajak är riktigt roligt!
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 23:46Micke: Det där med att ingen här har "skruven på rätt ställe", är det något du vill utveckla närmare? 0 =)
Micke: Det där med att ingen här har "skruven på rätt ställe", är det något du vill utveckla närmare? 0 =)
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 23:47*stirrar på Niklas* Ska du verkligen be honom veckla ut skruven?!?
*stirrar på Niklas* Ska du verkligen be honom veckla ut skruven?!?