Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 22:09Tack för det varma välkomnandet!
Micke: Då passar jag nog in fint 😉
Tack för alla tipsen också! Men (med risk för att röra upp heta känslor) inser jag att jag kanske skulle ha skrivit att jag h a t a r att cykla 😀 Tack i alla fall Maria, Bruse och Fr
Tack för det varma välkomnandet!
Micke: Då passar jag nog in fint 😉
Tack för alla tipsen också! Men (med risk för att röra upp heta känslor) inser jag att jag kanske skulle ha skrivit att jag h a t a r att cykla 😀 Tack i alla fall Maria, Bruse och Fr
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 22:11Hatar att cykla? Då har du bara inte testat rätt sorts cykel. 😉
Hatar att cykla? Då har du bara inte testat rätt sorts cykel. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 8 May 2010, 22:11Linda, hatar du att leva? 😉
Linda, hatar du att leva? 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 22:12Instämmer med ovanstående herrar.
Instämmer med ovanstående herrar.
Quote from Fredric Lagerström on 8 May 2010, 22:13Åh Kalle och Bruse ni är såna otäckingar!!
Åh Kalle och Bruse ni är såna otäckingar!!
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 22:16*Ja Tjena
Här har ni mig, en ständigt trött 26 årig all tränare. Som har all tid i världen för just träning. Fast det hade ju varit roligt att dela de med någon. 1,73 lortar hög och en matchvikt på 67-68 kg hua er gggrr.
Just nu blir det mycket cyklin
*Ja Tjena
Här har ni mig, en ständigt trött 26 årig all tränare. Som har all tid i världen för just träning. Fast det hade ju varit roligt att dela de med någon. 1,73 lortar hög och en matchvikt på 67-68 kg hua er gggrr.
Just nu blir det mycket cyklin
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 22:18Välkommen in i dimman Joel!
Välkommen in i dimman Joel!
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 22:19Välkommen Joel!
Välkommen Joel!
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 22:19Bruse: Nej, jag gillar att leva och vill gärna fortsätta med det. Därför väljer jag bort cyklarna 😉
Bruse: Nej, jag gillar att leva och vill gärna fortsätta med det. Därför väljer jag bort cyklarna 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 22:22Välkommen Joel !!!
Välkommen Joel !!!