Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 00:51Hej på er 🙂
Hej på er 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 21:45Hej på er! (kopierar väl också lite ur min SD-presentation 🙂
Skulle önska att jag kunde skriva att jag är jordens mest enkla, lättförståeliga, stabila tjej, utan oförklarliga humörsvägningar, PMS och identitetskriser, men det är det väl ingen som går p
Hej på er! (kopierar väl också lite ur min SD-presentation 🙂
Skulle önska att jag kunde skriva att jag är jordens mest enkla, lättförståeliga, stabila tjej, utan oförklarliga humörsvägningar, PMS och identitetskriser, men det är det väl ingen som går p
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 21:47Hej o välkommen 🙂
Tipsar innan någon av de riktigt bitna hinner då.... 🙂
Klättring är grejen 😀
Hej o välkommen 🙂
Tipsar innan någon av de riktigt bitna hinner då.... 🙂
Klättring är grejen 😀
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 21:50Hej o välkommen till träsket Linda!
EDIT: Cykling is the thing.
Hej o välkommen till träsket Linda!
EDIT: Cykling is the thing.
Quote from Rasmus Olsson on 8 May 2010, 21:50Börja cykla!
Börja cykla!
Quote from ellen olsson on 8 May 2010, 21:50Cykel är grejen. 🙂
Cykel är grejen. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 21:51Välkommen! Tipsar inte om något speciellt utan vad som än gör att du kommer i rörelse så är det kanon 🙂
Välkommen! Tipsar inte om något speciellt utan vad som än gör att du kommer i rörelse så är det kanon 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 21:58Välkommen Linda!!
Välkommen Linda!!
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 22:01Hej Linda
Och välkommen till de galnas värld. Här inne är det ingen som har skruven på rätt ställe.
(H)
Hej Linda
Och välkommen till de galnas värld. Här inne är det ingen som har skruven på rätt ställe.
(H)
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 22:09Underbar presentation Linda 😀 haha ligger o garvar 😀 (bra gjort(t+))
Vällkommen säger jag ännu en gång, hoppas du kommer att trivas här. Det är som Micke säger galet, alla passar in det gäller bara att tränga sig ner i soffan och spama så många trådar m
Underbar presentation Linda 😀 haha ligger o garvar 😀 (bra gjort(t+))
Vällkommen säger jag ännu en gång, hoppas du kommer att trivas här. Det är som Micke säger galet, alla passar in det gäller bara att tränga sig ner i soffan och spama så många trådar m