Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Äsch Linda skit i cyklarna, det gör jag
jag rider o klättrar lite istället 🙂

Joel välkommen, var bor du? jobbar du med?

Linda hade det nu varit så att jag inte hade tyckt om att cykla hade jag nog aldrig vågat tala om det i detta forumet... *psst, viskar* men det kanske du redan har upptäckt?

Pia: Ja hästarna har jag så smått tagit upp igen efter några års frånvaro. Klättring är jag grymt nyfiken på!

Emelie: Misstänkte att jag stack ut hakan lite, tur att man är modig 😉

Ja det får jag verkligen säga, men å andra sidan finns det ju inte så många kattar som gillar att cykla kansk 😉
ÄÄ men du borde testa att boxas 😀 det är KUL!

Man få tacka för det varma mottagandet. Jo jag bor Blekinge ganska fint på sommaren fast lite avsides, och här jobbar jag med flygplan.. mmm mer aska i luften 🙂

Ja box är jättekul! Var faktiskt kampsportare ett par år innan jag (läs: någon annan) gjorde mig illa, så nacken tål inte slag och kast längre 🙁

Usch Linda det var inte bra... jag håller på med Boxning på mitzar inte riktigt samma sak 🙂

Ja ha Joel blekinge, men ligger det inte på samma plats hela året 😉 (förlåt, fröken böjar bli lite trött...) Men du vill du ha fler moln?

Box på mitzar går också bra, i brist på annat. Är bara otäckt ur form för tillfället och saknar dessutom både träningskompis och -ställe...

och var bor fröken?