Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 22:23Äsch Linda skit i cyklarna, det gör jag
jag rider o klättrar lite istället 🙂
Äsch Linda skit i cyklarna, det gör jag
jag rider o klättrar lite istället 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 22:25Joel välkommen, var bor du? jobbar du med?
Linda hade det nu varit så att jag inte hade tyckt om att cykla hade jag nog aldrig vågat tala om det i detta forumet... *psst, viskar* men det kanske du redan har upptäckt?
Joel välkommen, var bor du? jobbar du med?
Linda hade det nu varit så att jag inte hade tyckt om att cykla hade jag nog aldrig vågat tala om det i detta forumet... *psst, viskar* men det kanske du redan har upptäckt?
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 22:26Pia: Ja hästarna har jag så smått tagit upp igen efter några års frånvaro. Klättring är jag grymt nyfiken på!
Pia: Ja hästarna har jag så smått tagit upp igen efter några års frånvaro. Klättring är jag grymt nyfiken på!
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 22:28Emelie: Misstänkte att jag stack ut hakan lite, tur att man är modig 😉
Emelie: Misstänkte att jag stack ut hakan lite, tur att man är modig 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 22:30Ja det får jag verkligen säga, men å andra sidan finns det ju inte så många kattar som gillar att cykla kansk 😉
ÄÄ men du borde testa att boxas 😀 det är KUL!
Ja det får jag verkligen säga, men å andra sidan finns det ju inte så många kattar som gillar att cykla kansk 😉
ÄÄ men du borde testa att boxas 😀 det är KUL!
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 22:31Man få tacka för det varma mottagandet. Jo jag bor Blekinge ganska fint på sommaren fast lite avsides, och här jobbar jag med flygplan.. mmm mer aska i luften 🙂
Man få tacka för det varma mottagandet. Jo jag bor Blekinge ganska fint på sommaren fast lite avsides, och här jobbar jag med flygplan.. mmm mer aska i luften 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 22:33Ja box är jättekul! Var faktiskt kampsportare ett par år innan jag (läs: någon annan) gjorde mig illa, så nacken tål inte slag och kast längre 🙁
Ja box är jättekul! Var faktiskt kampsportare ett par år innan jag (läs: någon annan) gjorde mig illa, så nacken tål inte slag och kast längre 🙁
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 22:46Usch Linda det var inte bra... jag håller på med Boxning på mitzar inte riktigt samma sak 🙂
Ja ha Joel blekinge, men ligger det inte på samma plats hela året 😉 (förlåt, fröken böjar bli lite trött...) Men du vill du ha fler moln?
Usch Linda det var inte bra... jag håller på med Boxning på mitzar inte riktigt samma sak 🙂
Ja ha Joel blekinge, men ligger det inte på samma plats hela året 😉 (förlåt, fröken böjar bli lite trött...) Men du vill du ha fler moln?
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 22:52Box på mitzar går också bra, i brist på annat. Är bara otäckt ur form för tillfället och saknar dessutom både träningskompis och -ställe...
Box på mitzar går också bra, i brist på annat. Är bara otäckt ur form för tillfället och saknar dessutom både träningskompis och -ställe...
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 22:54och var bor fröken?
och var bor fröken?