Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 11:01Det tänker tjejerna också.
Det tänker tjejerna också.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 11:02flinar fan vad u är på G....nu skall jag jobba
flinar fan vad u är på G....nu skall jag jobba
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 11:03Jobba över? Eller under?
Ja jag med. Sköt om dig älskling.
Jobba över? Eller under?
Ja jag med. Sköt om dig älskling.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 11:06Åh vilka fina ord.... Jag jobbar aldrig statiskt....fast det får jag inte skriva för då hackar du på mig igen ....
Kanske borde skriva att nu för tiden jobbar jag oftast själv! 😀
Åh vilka fina ord.... Jag jobbar aldrig statiskt....fast det får jag inte skriva för då hackar du på mig igen ....
Kanske borde skriva att nu för tiden jobbar jag oftast själv! 😀
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 11:50en-mans-företag ?
... eller hand... 😀
en-mans-företag ?
... eller hand... 😀
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 11:54ja å kontoret ligger i Handen men borde flyttas till Stora Mossen eller Fittja...
eller för er som kan danska...Bollmora
Nej kontoret blir kvar i Värtahamnen
ja å kontoret ligger i Handen men borde flyttas till Stora Mossen eller Fittja...
eller för er som kan danska...Bollmora
Nej kontoret blir kvar i Värtahamnen
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 12:23Hackar? Äktenskapsträning kallas det 😀
Hackar? Äktenskapsträning kallas det 😀
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 12:29War of the roses nästa...whhooa som Slade brukar sjunga Run Run away
War of the roses nästa...whhooa som Slade brukar sjunga Run Run away
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 12:32Strax söder om Grenå ligger Basb*lle... Om du tänker öppna branchkontor.
Strax söder om Grenå ligger Basb*lle... Om du tänker öppna branchkontor.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 12:39Flinar...ja Stockholmare tror att Balle är något annat en en kulle eller rumpan....dessutom tror de inte på att en bög är en höjd på danska...därför skrattar de got när de kommerförbi det danska samhället Bögballe
Flinar...ja Stockholmare tror att Balle är något annat en en kulle eller rumpan....dessutom tror de inte på att en bög är en höjd på danska...därför skrattar de got när de kommerförbi det danska samhället Bögballe