Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 19:07Det är ideellt, i särskilda fall kan någon bonus betalas ut, på olika sätt...
Det är ideellt, i särskilda fall kan någon bonus betalas ut, på olika sätt...
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 19:08Börjar det spåra ur här? Ska Maja, Malene och jag behöva flytta till barnbordet?
Börjar det spåra ur här? Ska Maja, Malene och jag behöva flytta till barnbordet?
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 19:08Om jag inte varit så kort så hade jag ansökt direkt! Fast då hade man ju fått räkna med ett visst mått av arbetsplatskamp, facklig blockad t.ex!!
Om jag inte varit så kort så hade jag ansökt direkt! Fast då hade man ju fått räkna med ett visst mått av arbetsplatskamp, facklig blockad t.ex!!
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 01:34Jag tror den här tråden spårade ur/cyklade i diket för flera sidor sedan....
Dags att jag presenterar mig tror jag
Pia, 34år 168 lång o lagom i hullet
vägrar cykel nästan jämt, har bara en oväxlad från biltema.....
har häst så sysselsättning o motion fin
Jag tror den här tråden spårade ur/cyklade i diket för flera sidor sedan....
Dags att jag presenterar mig tror jag
Pia, 34år 168 lång o lagom i hullet
vägrar cykel nästan jämt, har bara en oväxlad från biltema.....
har häst så sysselsättning o motion fin
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 08:31Timvikarie sökes? 😀
Timvikarie sökes? 😀
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 09:58Timvikarie!
Hahah den var bra! Jag är på som timvikarie!
Timvikarie!
Hahah den var bra! Jag är på som timvikarie!
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 10:04behovsanställd?
behovsanställd?
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 10:12Ännu bättre!
Ännu bättre!
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 10:13ah...gärna timanställd! jobbar dock bäst i skiftande arbetställningar med Horisontell inriktning....kan även jobba som en hund....eller fungera vid ritt...kan vara intressant med dominat chef om chefskapet skiftar under arbetets gång. Statiska roller tend
ah...gärna timanställd! jobbar dock bäst i skiftande arbetställningar med Horisontell inriktning....kan även jobba som en hund....eller fungera vid ritt...kan vara intressant med dominat chef om chefskapet skiftar under arbetets gång. Statiska roller tend
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 10:20Magnus, du är kallad på anställningsintervju!
Magnus, du är kallad på anställningsintervju!