Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 13:32mtp? Är det felstavad cykelporr eller vad är det för förkortning?
mtp? Är det felstavad cykelporr eller vad är det för förkortning?
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 13:41Börjar starkt misstänka att det e grejjen med er cykelporrare: ni får så lite så ni måste söka efter den i varje liten stavelse 😀
Börjar starkt misstänka att det e grejjen med er cykelporrare: ni får så lite så ni måste söka efter den i varje liten stavelse 😀
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 13:43va?! Den som sa det hon va det 😀
jag är så oskyldig såååååå ... vad gäller cykelporr i alla fall (H)
va?! Den som sa det hon va det 😀
jag är så oskyldig såååååå ... vad gäller cykelporr i alla fall (H)
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 13:45Defence rests her case...
Defence rests her case...
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 15:03..men det är nog det sista jag skulle vilja....vara där först och vara någon skollärare....nej erfarenheter utvecklar en....
..men det är nog det sista jag skulle vilja....vara där först och vara någon skollärare....nej erfarenheter utvecklar en....
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 15:22Tjaha min tur!! 163 cm kort mamma som bor i Karlskrona. Har löpning som största motionsintresse. jobbar i vården men just nu sjukskriven... gillar allt som har med hälsa o motion att göra men kan även njuta av en pizza o ett par glas vin. Levnadsglad som
Tjaha min tur!! 163 cm kort mamma som bor i Karlskrona. Har löpning som största motionsintresse. jobbar i vården men just nu sjukskriven... gillar allt som har med hälsa o motion att göra men kan även njuta av en pizza o ett par glas vin. Levnadsglad som
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 19:00Sökes!
Söker en man till företaget Förhållande. Företaget har planer på att expandera, så därför söker jag en ny medarbetare. För att du ska passa in är det viktigt att du är av den manliga sorten. Det är viktigt att du som söker är samarbetsvillig, men
Sökes!
Söker en man till företaget Förhållande. Företaget har planer på att expandera, så därför söker jag en ny medarbetare. För att du ska passa in är det viktigt att du är av den manliga sorten. Det är viktigt att du som söker är samarbetsvillig, men
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 19:02Är det ett ideelt företag Helena, eller är där lön involverat?
Och hur är din inställning till fackanslutna anställda?
Är det ett ideelt företag Helena, eller är där lön involverat?
Och hur är din inställning till fackanslutna anställda?
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 19:04Kan man räkna med att lönen betalas in natura?
Kan man räkna med att lönen betalas in natura?
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 19:04LLL: "fackanslutna..."
Fuckanslutna? 😉
LLL: "fackanslutna..."
Fuckanslutna? 😉