Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 13:20Det kan ju också vara så att "de äldre killarna" tänker som du och väntar med sin presentation:-)
Det kan ju också vara så att "de äldre killarna" tänker som du och väntar med sin presentation:-)
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 13:37ABSOLUT INGET fel på yngre killar. Eller äldre snubbar. Eller jämnåriga män.
ABSOLUT INGET fel på yngre killar. Eller äldre snubbar. Eller jämnåriga män.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 14:32@hans
Det var mig Carina dejtade, och det var trevligt, mysigt, och ehhhöööhhhh.... 😉
Bortsett från några incidenter med kakelugnar, smygande fotografer, försvunna sängknoppar och lite annat så avlöpte det hela hur bra somhelst dock inget "klick" men vi
@hans
Det var mig Carina dejtade, och det var trevligt, mysigt, och ehhhöööhhhh.... 😉
Bortsett från några incidenter med kakelugnar, smygande fotografer, försvunna sängknoppar och lite annat så avlöpte det hela hur bra somhelst dock inget "klick" men vi
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 15:49Eller vilka jävla män som helst höhöö. Lena jag tillhör nog också kategori 4! Den verkar skön: gammal o het (H)
Eller vilka jävla män som helst höhöö. Lena jag tillhör nog också kategori 4! Den verkar skön: gammal o het (H)
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 16:56Fast Lisa jag kan inte börja om på noll, har alltid plus två och ett i minne...
Fast Lisa jag kan inte börja om på noll, har alltid plus två och ett i minne...
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 17:01Historian finns ju alltid med en och det är ju något som har präglat ens liv länge.
Det måste få finnas med.Visst kan man inte börja om på noll-noll det kan inte jag heller, men man ska börja om och lära känna en ny person, öppna sig själv igen o blott
Historian finns ju alltid med en och det är ju något som har präglat ens liv länge.
Det måste få finnas med.
Visst kan man inte börja om på noll-noll det kan inte jag heller, men man ska börja om och lära känna en ny person, öppna sig själv igen o blott
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 19:44Maja verkar mysig, tycker jag! (H:)
Maja verkar mysig, tycker jag! (H:)
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 19:45Maja är sjukt mysig.
Vi pratar väl om Cannabis va?
Maja är sjukt mysig.
Vi pratar väl om Cannabis va?
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 19:56Njae, jag tror hon hette Måhl eller nåt. 😉
Njae, jag tror hon hette Måhl eller nåt. 😉
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 22:57Mysig!? Jag? Åh, nej. Du misstar dig.
Jag är tuff, det är vad jag är.
Mysig!? Jag? Åh, nej. Du misstar dig.
Jag är tuff, det är vad jag är.