Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:31Carina, skulle det där vara att berätta? eller missuppfattade jag nåt?
handlar inte allt bara om mig här i världen?
Carina, skulle det där vara att berätta? eller missuppfattade jag nåt?
handlar inte allt bara om mig här i världen?
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:34Ehh? "Handlar inte allt om bara mig här i världen?". Va mena du nå då nu du?
Jag har ju berättat. Han har berättat. Vi ni de pluskvampperfekt o pluralis. I nån annan tråd. Ett av mina karaktärsdrag e att jag e lat så jag orkar inte leta upp det o bifoga
Ehh? "Handlar inte allt om bara mig här i världen?". Va mena du nå då nu du?
Jag har ju berättat. Han har berättat. Vi ni de pluskvampperfekt o pluralis. I nån annan tråd. Ett av mina karaktärsdrag e att jag e lat så jag orkar inte leta upp det o bifoga
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:38aha en annan tråd.
Nå träffas ni fortfarande?
aha en annan tråd.
Nå träffas ni fortfarande?
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:38Berätta den för all del ... höhöh.
Det låter som en festlig episod hursomhelst.
Berätta den för all del ... höhöh.
Det låter som en festlig episod hursomhelst.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:39Vi har ett hemligt projekt ihop. Om sisådär 9 månader smäller det! 😀
Vi har ett hemligt projekt ihop. Om sisådär 9 månader smäller det! 😀
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:40oki, jag blockar dig 😉
oki, jag blockar dig 😉
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:45....fast det e inte ett såntdär som innefattar att man ringer från BB och berättar vart han ska skicka underhållet...
Det e så hemligt så FRA har fördubblat sina styrkor men det är faktiskt ett sport-projekt. Påklätt sådant.
Fö: nej vi dejtar inte. Jag
....fast det e inte ett såntdär som innefattar att man ringer från BB och berättar vart han ska skicka underhållet...
Det e så hemligt så FRA har fördubblat sina styrkor men det är faktiskt ett sport-projekt. Påklätt sådant.
Fö: nej vi dejtar inte. Jag
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 12:51aha lyfter blocken.
Någon fler som vill berätta???
aha lyfter blocken.
Någon fler som vill berätta???
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 13:10Enda, absolut enda och allenaste, anledningen till att jag inte har skrivit någon presentation i den är tråden är att det ännu inte inkommit några karlar i min ålder. Pilutta er snorungar!
/Hälsningar en från kategori 4 (gammal och het)
Enda, absolut enda och allenaste, anledningen till att jag inte har skrivit någon presentation i den är tråden är att det ännu inte inkommit några karlar i min ålder. Pilutta er snorungar!
/Hälsningar en från kategori 4 (gammal och het)
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 13:19Men Lena, vad är det för fel på yngre män?? 😉
Men Lena, vad är det för fel på yngre män?? 😉