Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 09:14Jag håller med dig Magnus!!
Att tro att man hittat rätt är ju bra så länge man inte inser sitt misstag...
Bara att börja om på noll igen....
Jag håller med dig Magnus!!
Att tro att man hittat rätt är ju bra så länge man inte inser sitt misstag...
Bara att börja om på noll igen....
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 10:08"jämfört med "kidsen" som pluggar."
Oj, jag kommer nog tillhöra kidsen i höst!
"jämfört med "kidsen" som pluggar."
Oj, jag kommer nog tillhöra kidsen i höst!
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 11:35Carina: Ja, vi kan hoppas på det. Själv känner jag mig ganska normalviktig. Absolut inte tjock. Ändå känns det som att resten av den kvinnliga befolkningen väger mellan 55 och 65. 🙂 Kanske är det jag som borde ta en kik på min självuppfattning? Haha.
J
Carina: Ja, vi kan hoppas på det. Själv känner jag mig ganska normalviktig. Absolut inte tjock. Ändå känns det som att resten av den kvinnliga befolkningen väger mellan 55 och 65. 🙂 Kanske är det jag som borde ta en kik på min självuppfattning? Haha.
J
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 11:39Det borde du definitivt Maja... men stressa inte fram nån självuppfattning, du är ju som sagt fortfarande ung och vid god vigör, det tar tid att inse vem man är.
Det borde du definitivt Maja... men stressa inte fram nån självuppfattning, du är ju som sagt fortfarande ung och vid god vigör, det tar tid att inse vem man är.
Quote from ellen olsson on 7 September 2008, 11:42Kidsen har väl redan börjat höstterminen?
Kidsen har väl redan börjat höstterminen?
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 11:43Jo, det är nog sant. Även om jag måste säga att jag hoppas på att inte kategorisera mig själv som Lömsk och Lönnfet när jag väl är mogen att finna vem Jag är 😉
Jo, det är nog sant. Även om jag måste säga att jag hoppas på att inte kategorisera mig själv som Lömsk och Lönnfet när jag väl är mogen att finna vem Jag är 😉
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 11:44😉
Jag har hittat vem jag är, en person med humor.. och jag ÄR lönnfet, men nu har jag kommit igång med träning och snäppet vettigare kosthållning, så förr eller senare kommer jag tvingas ändra mitt namn. Lömsk är jag ju inte egentligen, jag gillar bara
😉
Jag har hittat vem jag är, en person med humor.. och jag ÄR lönnfet, men nu har jag kommit igång med träning och snäppet vettigare kosthållning, så förr eller senare kommer jag tvingas ändra mitt namn. Lömsk är jag ju inte egentligen, jag gillar bara
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 11:50Lagom lömsk och lönnfet hårdrockare
Lagom lömsk och lönnfet hårdrockare
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 11:52Lömsk är ju ett ord med en tämligen negativt laddad innebörd. Det finns gott om bra ord som beskriver positiva egenskaper.
Lömsk är ju ett ord med en tämligen negativt laddad innebörd. Det finns gott om bra ord som beskriver positiva egenskaper.
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 11:55Det beror på hur man ser världen.
Bastard är ett ovanligt vanligt "fenomen" i dagens Sverige.
Folk blir väldigt sura när man påpekar att deras telningar är bastarder.
Det beror på hur man ser världen.
Bastard är ett ovanligt vanligt "fenomen" i dagens Sverige.
Folk blir väldigt sura när man påpekar att deras telningar är bastarder.