Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 00:04Alltså Johan, vad är det du just upptäckt på bilden du har?
Ser mycket spännande ut! Du verkar mycket förvånad ; )
Alltså Johan, vad är det du just upptäckt på bilden du har?
Ser mycket spännande ut! Du verkar mycket förvånad ; )
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 06:40Ja, det är inte en så lyckad bild. Hade precis klämt 5 kuperade mil på cykeln, gått upp för tre trappor vände mig mot spegeln och blåste av mobilkameran....att hålla igen mun när man tar kort vore en bra början! 😀 Ska försöka fixa en bättre bild...
Ja, det är inte en så lyckad bild. Hade precis klämt 5 kuperade mil på cykeln, gått upp för tre trappor vände mig mot spegeln och blåste av mobilkameran....att hålla igen mun när man tar kort vore en bra början! 😀 Ska försöka fixa en bättre bild...
Quote from Funbeat user on 25 August 2008, 17:51Oj oj oj! Jag fattar, längden är inget jag kan skryta med!! Tänk om jag ändå kunde dra isär mig lite till. Kanska kan starta en tråd om "Hur du blir längre".
Mina data: Bättre begagnad, 176cm, 78kg inkl sommarfetma, gröna ögon med ruffsig frilla (ljusblon
Oj oj oj! Jag fattar, längden är inget jag kan skryta med!! Tänk om jag ändå kunde dra isär mig lite till. Kanska kan starta en tråd om "Hur du blir längre".
Mina data: Bättre begagnad, 176cm, 78kg inkl sommarfetma, gröna ögon med ruffsig frilla (ljusblon
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 21:16Lite nytt; lite copy/paste:
Jag är en första klassens endorfinjunkie som är gravt beroende av mörk choklad. Är exilstockholmare som sedan fem år bor i Falun. Jag tenderar att vara periodare i det mesta jag gör, och min nuvarande besatthet är hästen jag t
Lite nytt; lite copy/paste:
Jag är en första klassens endorfinjunkie som är gravt beroende av mörk choklad. Är exilstockholmare som sedan fem år bor i Falun. Jag tenderar att vara periodare i det mesta jag gör, och min nuvarande besatthet är hästen jag t
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 22:17OK, man får väl börja med längden: 188 cm. Ålder 42. Ingenjör ut i fingerspetsarna. Bor på Kungsholmen i Stockholm. Jobbar med sån där data i Hammarby Sjöstad. Väldigt go och glad. Noll machokomplex. Trivs med mig som jag är.
Tränar allt möjligt kul; St
OK, man får väl börja med längden: 188 cm. Ålder 42. Ingenjör ut i fingerspetsarna. Bor på Kungsholmen i Stockholm. Jobbar med sån där data i Hammarby Sjöstad. Väldigt go och glad. Noll machokomplex. Trivs med mig som jag är.
Tränar allt möjligt kul; St
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 22:56Halloj.....Kajsa här, är 34 år och en liten träningsnörd
spinner, löper, gymmar och promenerar i massor och jämnt.
Har varit singel ett tag och tycker det e tröttsamt, vill ha nån att dela allt me.Jobbar som bilmontör när jag inte e skadad
Är alltid gla
Halloj.....Kajsa här, är 34 år och en liten träningsnörd
spinner, löper, gymmar och promenerar i massor och jämnt.
Har varit singel ett tag och tycker det e tröttsamt, vill ha nån att dela allt me.
Jobbar som bilmontör när jag inte e skadad
Är alltid gla
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 16:48Hej alla glada.
Är en 48 årig glad änkling med en son på snart 13.
174/72 och med lagom stora fötter.Älskar att springa. Cyklar lite till husbehov. Spelar tennis o squash och försöker mej på lite karate ibland.
Har bara kört ett triatlon-lopp i år, men
Hej alla glada.
Är en 48 årig glad änkling med en son på snart 13.
174/72 och med lagom stora fötter.
Älskar att springa. Cyklar lite till husbehov. Spelar tennis o squash och försöker mej på lite karate ibland.
Har bara kört ett triatlon-lopp i år, men
Quote from Fredrik Närenfors on 6 September 2008, 23:47Hindertimmen. Låter intressant. Vad är det?
Hindertimmen. Låter intressant. Vad är det?
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 08:32Den här tråden fängslade mig! Jag har läst typ alla beskrivningar och det slår mig att; 1. Jag är jävligt ung (22 år) eller att, 2. medelåldern här är ganska hög (Oooh vad jag kommer få skit för denna) 🙂 Jag tippar på svarsalternativ nummer 1.
Hur som
Den här tråden fängslade mig! Jag har läst typ alla beskrivningar och det slår mig att; 1. Jag är jävligt ung (22 år) eller att, 2. medelåldern här är ganska hög (Oooh vad jag kommer få skit för denna) 🙂 Jag tippar på svarsalternativ nummer 1.
Hur som
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 08:39Eller också har de rymligt samvete o ljuger som hästar 😉
Välkommen! Tack för att du gör en insats och sänker medelåldern... 😀
Eller också har de rymligt samvete o ljuger som hästar 😉
Välkommen! Tack för att du gör en insats och sänker medelåldern... 😀