Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Enkelt Maja - du är väääääldigt ung! 🙂 Tycker jag som nybliven 37-åring i alla fall. Fast det kanske finns två kategorier av folk här - de som är unga och inte hunnit bilda familj, och vi lite äldre som både hunnit gifta oss, skaffa barn och skiljt oss

Fram för fler Lundaboende!

Jag tror mer på tre kategorier Berit.
dina två och vi som är runt trettio och helt enkelt inte hittat rätt än av diverse anledningar.

Berit; Finns väl fler grupper? Eller undrar om jag tillhör den unga gruppen då med mina 32 år.... Har inga barn, ogift och är singel för tillfället.

🙂

Ah Tobias, då är vi åtminstone två i den gruppen (t+)

Det går nog att dela i hur många "grupper" som helst, även vi som är nästan 40 och inte "hunnit" skaffa familj än:-)

flinar...och vi som hittade rätt...körde på och som kom på att det var fel...

Glömde er mittemellan, Tobias! Sorry! Det borde ju finnas en del i den kategorin också - ni som är smarta nog att inte kasta er i äktenskap och barnalstring för tidigt, utan väntar tills ni hittar rätt först, och därmed förhoppningsvis undviker att hamna

Bra Johanna (H)
Med risken att bli utslängd;)

Har nästan alltid känt mig barnslig i förhållande till "gamlingarna" som hunnit med allt och gammal jämfört med "kidsen" som pluggar.

Jovisst har ni rätt allihop egentligen! 🙂 Jag gjorde det lite väl enkelt för mig... Själv hamnar jag egentligen också någonstans mittemellan olika åldersgrupper ibland, eftersom jag gifte mig rätt ung, och även skiljde mig rätt ung (29). Kom tillbaka ti