Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 17:56Marie: Och det har det inte gjort här? 🙂
Marie: Och det har det inte gjort här? 🙂
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 18:09Marie,
inte hata ... det är ett så starkt ord (L)
Marie,
inte hata ... det är ett så starkt ord (L)
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 18:12Dags att starta en sluten grupp: "Vi som hatar Off Topic", Marie.
Dags att starta en sluten grupp: "Vi som hatar Off Topic", Marie.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 18:38David P: Jag tror du får tänka igenom det här lite mer. Vad ska ni prata om i en vi som hatar off-topic grupp? Blir inte allt nästan per definition off-topic där och börjar ni då inte hata varandra och så splittrar ni gruppen. Jag är lite orolig över vad
David P: Jag tror du får tänka igenom det här lite mer. Vad ska ni prata om i en vi som hatar off-topic grupp? Blir inte allt nästan per definition off-topic där och börjar ni då inte hata varandra och så splittrar ni gruppen. Jag är lite orolig över vad
Quote from Christian Wahlberg on 9 September 2008, 18:41Only the lonly, Roy Orbison
Only the lonly, Roy Orbison
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 18:42Jag tror att det blir en liten och väldigt enkelspårig grupp " Vi som hatar Off Topic".
Jag tror att jag håller mig ifrån skolpolisgänget.Ps. Jag var skolpolis på mellanstadiet och har fyllt min kvot.
Sedan var jag MilitärPolis för då fick jag ha batong
Jag tror att det blir en liten och väldigt enkelspårig grupp " Vi som hatar Off Topic".
Jag tror att jag håller mig ifrån skolpolisgänget.
Ps. Jag var skolpolis på mellanstadiet och har fyllt min kvot.
Sedan var jag MilitärPolis för då fick jag ha batong
Quote from ellen olsson on 9 September 2008, 18:46Magnus: Den heter "Given the Dog a Bone" och inget annat...
Magnus: Den heter "Given the Dog a Bone" och inget annat...
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 18:47Har hästen hämtat sig efter den upplevelsen?
Har hästen hämtat sig efter den upplevelsen?
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 18:55McDonalds fick resterna.
McDonalds fick resterna.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 19:01Woho... Visste inte ens att jag skrev hata.. För jag brukar inte använda det, för det är ett starkt ord 😛 Och ja, hata kanske är att överdriva för hat är slöseri med energi.. Men ja.. hmm
Jag skapade allmän tråden för att förhoppningsvis slipap en del av
Woho... Visste inte ens att jag skrev hata.. För jag brukar inte använda det, för det är ett starkt ord 😛 Och ja, hata kanske är att överdriva för hat är slöseri med energi.. Men ja.. hmm
Jag skapade allmän tråden för att förhoppningsvis slipap en del av