Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 19:02Han har redan fått falukorv så vi kan lägga ner ben-snacket.
Hunden hälsar iaf att hans favvolåt är Huppahulle med Bert Karlsson!
Han har redan fått falukorv så vi kan lägga ner ben-snacket.
Hunden hälsar iaf att hans favvolåt är Huppahulle med Bert Karlsson!
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 19:04Knappast Donken va? Häst är delikatess o det kan man väl inte beskylla gyllene måsen för att servera?
Knappast Donken va? Häst är delikatess o det kan man väl inte beskylla gyllene måsen för att servera?
Quote from ellen olsson on 9 September 2008, 19:05Given. Jag tror att de skrivit rätt på LP-konvolutet...
Jag har koll på AC/DC, speciellt 80-talet.
Given. Jag tror att de skrivit rätt på LP-konvolutet...
Jag har koll på AC/DC, speciellt 80-talet.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 19:09Jag vet faktist inte vart Kronan gjorde av kusarna.
Gamle "Jolly Jumper" har i varje fall spöat sin sista galopphäst på Täby och skrittat vidare.
Jag vet faktist inte vart Kronan gjorde av kusarna.
Gamle "Jolly Jumper" har i varje fall spöat sin sista galopphäst på Täby och skrittat vidare.
Quote from ellen olsson on 9 September 2008, 19:51Jag tvivlar på att den som skrivit det verkligen har LP-skivan. Det har jag...
...och det står "Given the Dog a Bone". Det stämmer f.ö. bättre med texten och hur Brian Johnson artikluerar när han sjunger också.
Jag tvivlar på att den som skrivit det verkligen har LP-skivan. Det har jag...
...och det står "Given the Dog a Bone". Det stämmer f.ö. bättre med texten och hur Brian Johnson artikluerar när han sjunger också.
Quote from Christian Wahlberg on 9 September 2008, 20:01Whatever, när ni slutar snacka detaljer så startar vi ett band istället och gör låten "Give this bone a dog".
Whatever, när ni slutar snacka detaljer så startar vi ett band istället och gör låten "Give this bone a dog".
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 20:44Ja WTF jycken e ju ändå tondöv så varför inte
Ja WTF jycken e ju ändå tondöv så varför inte
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 21:47Carina,
roligt att du nämner lastbilsfik. Där hänge jag mycket när jag var yngre, vilka tider det var, vi bara satt där och snackade skit och stötte på trisorna. Det fanns en där speciellt jag kommer ihåg, jag var SÅ HÄR NÄRA att få komma till men av någ
Carina,
roligt att du nämner lastbilsfik. Där hänge jag mycket när jag var yngre, vilka tider det var, vi bara satt där och snackade skit och stötte på trisorna. Det fanns en där speciellt jag kommer ihåg, jag var SÅ HÄR NÄRA att få komma till men av någ
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 21:51Transorna? De var väl i Tjabostan på HBT-parad i förra månaden.
Transorna? De var väl i Tjabostan på HBT-parad i förra månaden.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 21:55ja du verkar ha koll
ja du verkar ha koll