Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 12:31Välkomna alla nya!
🙂
Välkomna alla nya!
🙂
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 12:56Haha för att vara lite petig så är de flesta träsk sötvatten och jag jobbar med saltare miljöer 😀 Men så länge ni trivs i vattnet så kan ni känna er utforskade 😉
Haha för att vara lite petig så är de flesta träsk sötvatten och jag jobbar med saltare miljöer 😀 Men så länge ni trivs i vattnet så kan ni känna er utforskade 😉
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 15:00Välkommen Malin 😀
Välkommen Malin 😀
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 16:33Välkomna.... 😀
Välkomna.... 😀
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 17:57Tack 😀
Tack 😀
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 18:27Bara att utforska på Malin, men jag tycker du bor i "fel" stad 😉
Bara att utforska på Malin, men jag tycker du bor i "fel" stad 😉
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 18:42Jag kan också känna att jag bor lite på fel sida landet när jag efter dagens simtur är helt sönderbränd av maneter på allt som stack ut från våtdräkten 😉 Men i övrigt är jag rätt nöjd.. annars är de stockholm som gäller eller?
Jag kan också känna att jag bor lite på fel sida landet när jag efter dagens simtur är helt sönderbränd av maneter på allt som stack ut från våtdräkten 😉 Men i övrigt är jag rätt nöjd.. annars är de stockholm som gäller eller?
Quote from Pierre Puig on 7 July 2010, 19:45Tack för ert varma mottagande o ...Hej Malin!
Tack för ert varma mottagande o ...Hej Malin!
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 19:52Välkomna alla nya! Kul att se att återväxten är god, sen kan det förvisso diskuteras ifall det över huvud taget behövs en återväxt eftersom det går så trögt att ta sig härifrån, men det beror väl bara på att vi har så kul här. 😉
Välkomna alla nya! Kul att se att återväxten är god, sen kan det förvisso diskuteras ifall det över huvud taget behövs en återväxt eftersom det går så trögt att ta sig härifrån, men det beror väl bara på att vi har så kul här. 😉
Quote from Pierre Puig on 7 July 2010, 19:56Tror jag blir kvar här livet ut... 🙂
Tror jag blir kvar här livet ut... 🙂