Quote from Rasmus Olsson on 8 July 2010, 23:37Christian, bara komma hit å känna!
Christian, bara komma hit å känna!
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 09:57Alright...
Är 28 år gammal, 180 cm lång, 75 Kg "lätt" och gillar att springa, styrketräna, ta några öl på en pub, fika, se film, spela sällskapsspel osv.
Försöker resa några gånger per år, senast i mars när jag var med en polare till Neapel och kollade
Alright...
Är 28 år gammal, 180 cm lång, 75 Kg "lätt" och gillar att springa, styrketräna, ta några öl på en pub, fika, se film, spela sällskapsspel osv.
Försöker resa några gånger per år, senast i mars när jag var med en polare till Neapel och kollade
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 17:59Henrik, 75 kg = "lätt"?
Jag väger mindre och är lika lång (men ta inte åt dig, jag är bara bitter för jag försökt gå upp i vikt och misslyckats... 😉 )
Henrik, 75 kg = "lätt"?
Jag väger mindre och är lika lång (men ta inte åt dig, jag är bara bitter för jag försökt gå upp i vikt och misslyckats... 😉 )
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 18:33Johan: Suck vilka problem man kan ha, vi kan byta om du vill... 😀
Henrik: Välkommen! Jasså det är dina vrål man hör från Behrn Arena emellanåt? 😉
Johan: Suck vilka problem man kan ha, vi kan byta om du vill... 😀
Henrik: Välkommen! Jasså det är dina vrål man hör från Behrn Arena emellanåt? 😉
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 18:47Linda: Kan nog vara lika svårt att gå upp i vikt som att gå ner för vissa... Jag lyckades iaf gå upp något kilo till slut. Får väl vara nöjd antar jag.
Linda: Kan nog vara lika svårt att gå upp i vikt som att gå ner för vissa... Jag lyckades iaf gå upp något kilo till slut. Får väl vara nöjd antar jag.
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 19:58Linda: Nej går nästan aldrig på ÖSK:s matcher faktiskt. Även om de har varit ganska bra i år så kollar jag hellre på internationell fotboll. 🙂
Johan: Ok då, 75 Kg är väl kanske "normalvikt" för min längd. Vill bara omfördela kilona litegrann. 🙂
Linda: Nej går nästan aldrig på ÖSK:s matcher faktiskt. Även om de har varit ganska bra i år så kollar jag hellre på internationell fotboll. 🙂
Johan: Ok då, 75 Kg är väl kanske "normalvikt" för min längd. Vill bara omfördela kilona litegrann. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 20:17OK, eftersom jag träffat några av er är det väl inte mer än rätt att alla ni får höra vem jag är 🙂 Se får ni om ett tag, är lovad hjälp med bild.
Bor i Kallhäll, Järfälla nordväst om Stockholm. Arbetar som sjuksköterska på Södersjukhuset. Är nyligen f
OK, eftersom jag träffat några av er är det väl inte mer än rätt att alla ni får höra vem jag är 🙂 Se får ni om ett tag, är lovad hjälp med bild.
Bor i Kallhäll, Järfälla nordväst om Stockholm. Arbetar som sjuksköterska på Södersjukhuset. Är nyligen f
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 20:18Henrik: Jag vet faktiskt inte vad som är "normalvikt" för en kille på 1.80 egentligen.
Henrik: Jag vet faktiskt inte vad som är "normalvikt" för en kille på 1.80 egentligen.
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 21:13Semester !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Semester !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 21:26Såja såja pojkar, inte nojja över vikten. Skinny is sexy! (H:)
(eller slimmat då om ni inte gillar det andra ordet 😉 )
Såja såja pojkar, inte nojja över vikten. Skinny is sexy! (H:)
(eller slimmat då om ni inte gillar det andra ordet 😉 )