Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Christian, bara komma hit å känna!

Alright...

Är 28 år gammal, 180 cm lång, 75 Kg "lätt" och gillar att springa, styrketräna, ta några öl på en pub, fika, se film, spela sällskapsspel osv.

Försöker resa några gånger per år, senast i mars när jag var med en polare till Neapel och kollade

Henrik, 75 kg = "lätt"?
Jag väger mindre och är lika lång (men ta inte åt dig, jag är bara bitter för jag försökt gå upp i vikt och misslyckats... 😉 )

Johan: Suck vilka problem man kan ha, vi kan byta om du vill... 😀

Henrik: Välkommen! Jasså det är dina vrål man hör från Behrn Arena emellanåt? 😉

Linda: Kan nog vara lika svårt att gå upp i vikt som att gå ner för vissa... Jag lyckades iaf gå upp något kilo till slut. Får väl vara nöjd antar jag.

Linda: Nej går nästan aldrig på ÖSK:s matcher faktiskt. Även om de har varit ganska bra i år så kollar jag hellre på internationell fotboll. 🙂

Johan: Ok då, 75 Kg är väl kanske "normalvikt" för min längd. Vill bara omfördela kilona litegrann. 🙂

OK, eftersom jag träffat några av er är det väl inte mer än rätt att alla ni får höra vem jag är 🙂 Se får ni om ett tag, är lovad hjälp med bild.

Bor i Kallhäll, Järfälla nordväst om Stockholm. Arbetar som sjuksköterska på Södersjukhuset. Är nyligen f

Henrik: Jag vet faktiskt inte vad som är "normalvikt" för en kille på 1.80 egentligen.

Semester !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Såja såja pojkar, inte nojja över vikten. Skinny is sexy! (H:)
(eller slimmat då om ni inte gillar det andra ordet 😉 )