Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 23:23Henrik: Det beror nog lite på vad man lägger i "normal". Kollar man formen på folk på stan så är nog normalvikten för 180 cm långa män omkring 90 kg, med en ganska central tyngdpunkt. Valfri skolsyster tycker nog dock att 75 kg är "normalt".
Jag är 177 c
Henrik: Det beror nog lite på vad man lägger i "normal". Kollar man formen på folk på stan så är nog normalvikten för 180 cm långa män omkring 90 kg, med en ganska central tyngdpunkt. Valfri skolsyster tycker nog dock att 75 kg är "normalt".
Jag är 177 c
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 06:59Jähjäh Peter. Vi säger väl
Skinny Fit is Hot!
istället då...
BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-taunt013.gif
Jähjäh Peter. Vi säger väl
Skinny Fit is Hot!
istället då...
BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-taunt013.gif
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 15:15Skinny I am, (förhoppningsvis lite fit också).
Är en bra bit till 90, eller ens 80 kg för mig... Men jag ska sluta klaga. 🙂
Skinny I am, (förhoppningsvis lite fit också).
Är en bra bit till 90, eller ens 80 kg för mig... Men jag ska sluta klaga. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 17:15Det tycker jag absolut att du ska Johan! Mitt senaste ex hade en bit till 60kg på sina 178cm.. *avslöjar* HAN fick klaga och till och med jag började bygga planer för att göda honom... (H)
Det tycker jag absolut att du ska Johan! Mitt senaste ex hade en bit till 60kg på sina 178cm.. *avslöjar* HAN fick klaga och till och med jag började bygga planer för att göda honom... (H)
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 18:14Det verkar ofta ligga i människans natur att vilja vara någon annan. Trots att det redan finns tillräckligt många andra. 🙂
Det verkar ofta ligga i människans natur att vilja vara någon annan. Trots att det redan finns tillräckligt många andra. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 July 2010, 23:39Hej alla nya! 😀 Jag har redan glömt namnen för jag är usel på sånt. Jag tänkte införa färgkoder istället (har försökt med detta på jobbet i flera veckor men ingen nappar). Killen som gillar fotboll får bli lila, för att neutralisera det otäcka fotbollsin
Hej alla nya! 😀 Jag har redan glömt namnen för jag är usel på sånt. Jag tänkte införa färgkoder istället (har försökt med detta på jobbet i flera veckor men ingen nappar). Killen som gillar fotboll får bli lila, för att neutralisera det otäcka fotbollsin
Quote from Funbeat user on 12 July 2010, 13:47@Jessie
Ok, han fick klaga mer än jag då. Jag har efter lite kämpande, träning och lite gödning mha mammas mat kommit upp till 65-67 kg iaf på ca 179 cm.
@Nina
Vilken färg är jag då? 😉
@Jessie
Ok, han fick klaga mer än jag då. Jag har efter lite kämpande, träning och lite gödning mha mammas mat kommit upp till 65-67 kg iaf på ca 179 cm.
@Nina
Vilken färg är jag då? 😉
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 00:12Johan, du får ingen färg för jag kommer ihåg vad du heter. 😉 Men annars hade du fått babyblå. Det är en bra nypa-i-kinden-färg. 😉
Johan, du får ingen färg för jag kommer ihåg vad du heter. 😉 Men annars hade du fått babyblå. Det är en bra nypa-i-kinden-färg. 😉
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 09:34Jag är svart hoppas jag!! 🙂
Jag är svart hoppas jag!! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 16:05Svart som synden? 😉
Svart som synden? 😉