Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Henrik: Det beror nog lite på vad man lägger i "normal". Kollar man formen på folk på stan så är nog normalvikten för 180 cm långa män omkring 90 kg, med en ganska central tyngdpunkt. Valfri skolsyster tycker nog dock att 75 kg är "normalt".

Jag är 177 c

Jähjäh Peter. Vi säger väl
Skinny Fit is Hot!
istället då...
BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-taunt013.gif

Skinny I am, (förhoppningsvis lite fit också).

Är en bra bit till 90, eller ens 80 kg för mig... Men jag ska sluta klaga. 🙂

Det tycker jag absolut att du ska Johan! Mitt senaste ex hade en bit till 60kg på sina 178cm.. *avslöjar* HAN fick klaga och till och med jag började bygga planer för att göda honom... (H)

Det verkar ofta ligga i människans natur att vilja vara någon annan. Trots att det redan finns tillräckligt många andra. 🙂

Hej alla nya! 😀 Jag har redan glömt namnen för jag är usel på sånt. Jag tänkte införa färgkoder istället (har försökt med detta på jobbet i flera veckor men ingen nappar). Killen som gillar fotboll får bli lila, för att neutralisera det otäcka fotbollsin

@Jessie

Ok, han fick klaga mer än jag då. Jag har efter lite kämpande, träning och lite gödning mha mammas mat kommit upp till 65-67 kg iaf på ca 179 cm.

@Nina

Vilken färg är jag då? 😉

Johan, du får ingen färg för jag kommer ihåg vad du heter. 😉 Men annars hade du fått babyblå. Det är en bra nypa-i-kinden-färg. 😉

Jag är svart hoppas jag!! 🙂

Svart som synden? 😉