Quote from Rasmus Olsson on 13 July 2010, 20:36så gåre när jag ligger ner i min slöhet och skriver med en hand
så gåre när jag ligger ner i min slöhet och skriver med en hand
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 23:56Vad sägs om färgen lindblomsgrön? Sån känner jag mig idag! 🙂
Vad sägs om färgen lindblomsgrön? Sån känner jag mig idag! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 12:07På tal om färger...
http://blog.xkcd.com/2010/05/03/color-survey-results/
På tal om färger...
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 20:03Nina:
Nypa i kinden? 🙁
Jaja, får väl vara glad att du kommer ihåg mitt namn
Nina:
Nypa i kinden? 🙁
Jaja, får väl vara glad att du kommer ihåg mitt namn
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 20:41Mäh! Du får ju kindnyp att verka som något dåligt. 😉
Mäh! Du får ju kindnyp att verka som något dåligt. 😉
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 21:54De e lite mormor och 5 årig pojke över kindnyp
:0)
De e lite mormor och 5 årig pojke över kindnyp
:0)
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 21:55Men Nina är väl inte så ung och Johan är väl ganska ung. så I det sammanhanget känns det som ett ok "nyp"
Men Nina är väl inte så ung och Johan är väl ganska ung. så I det sammanhanget känns det som ett ok "nyp"
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 22:13Björn, tänker du Cougars go wild summer edition eller" kom
nu barn så besöker vi mormor på hemmet"?Fast egentligen ?r de ju nästan jämngamla.
Björn, tänker du Cougars go wild summer edition eller" kom
nu barn så besöker vi mormor på hemmet"?
Fast egentligen ?r de ju nästan jämngamla.
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 22:37Jag vet att Nina inte är så gamal och Johan inte så ung.. men snackat har ju gått så lite av och till.
Tänkte nog lite åt cougar hållet dock 🙂
Jag vet att Nina inte är så gamal och Johan inte så ung.. men snackat har ju gått så lite av och till.
Tänkte nog lite åt cougar hållet dock 🙂
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 00:38Då är det väl mera "Puss och kram och nyp i stjärten" som gäller? 😉
Då är det väl mera "Puss och kram och nyp i stjärten" som gäller? 😉