Quote from Rasmus Olsson on 15 July 2010, 16:52Aha, så om jag gifter mig och skiljer mig, blir jag 1,73 cm lång? Nån som är intresserad?
Välkommen förresten.
Aha, så om jag gifter mig och skiljer mig, blir jag 1,73 cm lång? Nån som är intresserad?
Välkommen förresten.
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 16:57*skratt*
Hade faktiskt ingen aning om att funbeat hade singel-sidor. Trodde det först handlade om tennis eller sökande efter träningspartner.Nåväl, jag har fortfarande trots tappra försök inte passerat 40-strecket än så är ung och fräsch 😉
Har två barn
*skratt*
Hade faktiskt ingen aning om att funbeat hade singel-sidor. Trodde det först handlade om tennis eller sökande efter träningspartner.
Nåväl, jag har fortfarande trots tappra försök inte passerat 40-strecket än så är ung och fräsch 😉
Har två barn
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 17:22Välkomna alla nya! Själv löser jag det där med träning och barn på semestern genom att använda Mini-SATS. Dottern tycker att det är jättekul att gå på "annat dagis" när jag ska träna. 🙂
Välkomna alla nya! Själv löser jag det där med träning och barn på semestern genom att använda Mini-SATS. Dottern tycker att det är jättekul att gå på "annat dagis" när jag ska träna. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 17:34Tack för välkomnandet! Kände mig som hemma direkt, så jag tar en stol å sätter mig i soffan :-)....(fast de här var väl en träningssajt så jag borde väl egentligen ta på mig träningskläderna å kasta mig ut i motionsspåret)
Tack för välkomnandet! Kände mig som hemma direkt, så jag tar en stol å sätter mig i soffan :-)....(fast de här var väl en träningssajt så jag borde väl egentligen ta på mig träningskläderna å kasta mig ut i motionsspåret)
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 17:35Bruse; ja, ingenting är omöjligt heter de ju, så kör på 😉
Bruse; ja, ingenting är omöjligt heter de ju, så kör på 😉
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 17:46Välkommna 😉
Välkommna 😉
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 17:46Välkommna 😉
Välkommna 😉
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 17:50hej och välkomna!
intressant det där med att bli längre efter en skilsmässa... är det för att man sliter sitt hår kanske? Drar man uppåt sträcker man ut sig och blir lite längre... kanske...?
hej och välkomna!
intressant det där med att bli längre efter en skilsmässa... är det för att man sliter sitt hår kanske? Drar man uppåt sträcker man ut sig och blir lite längre... kanske...?
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 18:01Hmmm.... Har aldrig tänkt på det faktiskt... Har trott att det beror på att jag inte mådde så bra i vår relation och att min nyfunna "inre styrka" fick mig att nå min fulla längd, men du kanske har rätt, och när jag tänker efter, undrar om inte håret ocks
Hmmm.... Har aldrig tänkt på det faktiskt... Har trott att det beror på att jag inte mådde så bra i vår relation och att min nyfunna "inre styrka" fick mig att nå min fulla längd, men du kanske har rätt, och när jag tänker efter, undrar om inte håret ocks
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 18:04Ja blev lättare efter min skilsmässa iallafall.. är nog mer standard. Tappade 8kg och har ej fått tillbaka dem.
Ja blev lättare efter min skilsmässa iallafall.. är nog mer standard. Tappade 8kg och har ej fått tillbaka dem.