Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 18:17Jo, det är allra troligast vanligare... Antingen för att man mår skit, eller (vilket är än mer sannolikt) så rycker man upp sig för man har hamnat ute på marknaden igen.
Jo, det är allra troligast vanligare... Antingen för att man mår skit, eller (vilket är än mer sannolikt) så rycker man upp sig för man har hamnat ute på marknaden igen.
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 18:30Jag var nog ganska uppryckt och mådde tyvärr inget vidare typ ganska länge.
Jag var nog ganska uppryckt och mådde tyvärr inget vidare typ ganska länge.
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 18:37Med tanke på hur din separation gick till, eller snarare varför de blev en överhuvudtaget, så är det helt och fullt förståerligt att det blev en viktminskning..
Med tanke på hur din separation gick till, eller snarare varför de blev en överhuvudtaget, så är det helt och fullt förståerligt att det blev en viktminskning..
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 18:39Ja 🙂 Läst långt tillbaka i tiden? Eller vet du på annat sätt.. trodde du var ny här 🙂
Ja 🙂 Läst långt tillbaka i tiden? Eller vet du på annat sätt.. trodde du var ny här 🙂
Quote from Pierre Puig on 15 July 2010, 18:50Välkomnar er båda!!! 😀
Välkomnar er båda!!! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 15 July 2010, 19:19Vilken bantningsmetod! Jag ska genast bege mig åstad och gifta och skilja mig! Och hår får jag också enligt Håkan!
Det här blir bara bättre och bättre; längre, lättare och mer hår!
Vilken bantningsmetod! Jag ska genast bege mig åstad och gifta och skilja mig! Och hår får jag också enligt Håkan!
Det här blir bara bättre och bättre; längre, lättare och mer hår!
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 19:51och då blir du säkert bättre cuklist på köpet!
och då blir du säkert bättre cuklist på köpet!
Quote from Rasmus Olsson on 15 July 2010, 19:57Ja, särskilt nu när jag beställt en ny hoj i kokos.
Fast hur kan jag bli snabbare med massa tyngande hår? Förespråkar inte du rakade cuklister?
Ja, särskilt nu när jag beställt en ny hoj i kokos.
Fast hur kan jag bli snabbare med massa tyngande hår? Förespråkar inte du rakade cuklister?
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 20:48Johan: Förlåt. För UNG menade jag förstås. Född i stort sett igår alltså. 😉
Johan: Förlåt. För UNG menade jag förstås. Född i stort sett igår alltså. 😉
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 20:58Jo då, det har du alldeles rätt i Björn, fast som jag sa, jag har hunnit läsa en hel del trådar under dom här ca 75 timmarna jag suttit på det här jobbet där man gör absolut och totalt ingenting, och idag kom jag in på den här tråden, och tro mig- man hin
Jo då, det har du alldeles rätt i Björn, fast som jag sa, jag har hunnit läsa en hel del trådar under dom här ca 75 timmarna jag suttit på det här jobbet där man gör absolut och totalt ingenting, och idag kom jag in på den här tråden, och tro mig- man hin