Quote from Rasmus Olsson on 17 July 2010, 17:26Tack Robert!
Tack Robert!
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 10:28Men Johan.. har du verkligen fyllt rabarberpaj än då? Du ser ju så ung ut i skägg... 😉
Men Johan.. har du verkligen fyllt rabarberpaj än då? Du ser ju så ung ut i skägg... 😉
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 12:45Hahaha!! Bingo, Jessie!
Hahaha!! Bingo, Jessie!
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 13:09Nina och Jessie: Det där är bara önsketänkande från er sida, cougars som ni är... 😉
Nina och Jessie: Det där är bara önsketänkande från er sida, cougars som ni är... 😉
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 15:11Men Johan. Jag har ju hela tiden sagt att jag föredrar rabarberpaj före sockervadd.... *flinar lite fööör brett åt lillkillen som fortsätter måla sig in mot hörnet*
(du Nina? ska vi ge liten här en dubbeldejt månntro? han verkar ju inte få dejta så mycke
Men Johan. Jag har ju hela tiden sagt att jag föredrar rabarberpaj före sockervadd.... *flinar lite fööör brett åt lillkillen som fortsätter måla sig in mot hörnet*
(du Nina? ska vi ge liten här en dubbeldejt månntro? han verkar ju inte få dejta så mycke
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 16:11*plockar fram haklapp och kniv&gaffel*
*plockar fram haklapp och kniv&gaffel*
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 18:39Kan någon hänvisa mig till informationen kring "sockervadd", "rabarberpaj" osv så jag vet vad jag ska leta efter? Eller kanske ge en kort resumé om vilka åldrar/mognadsgrad vi pratar om?
Jag måste ju veta vad jag ska smaka och efterlysa 😉
eller der kansk
Kan någon hänvisa mig till informationen kring "sockervadd", "rabarberpaj" osv så jag vet vad jag ska leta efter? Eller kanske ge en kort resumé om vilka åldrar/mognadsgrad vi pratar om?
Jag måste ju veta vad jag ska smaka och efterlysa 😉
eller der kansk
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 18:55Vem kallar du gammal??? *fnys*
Sockervadd är unga söta pojkar. Kladdkaka är lite mognare män och allt där emellan är rabarberpaj. 😉
Åldersgränsen tycker jag var och en får bestämma själv. Jag är 36 (tjugosexton i dagligt tal) alltså är killar under 25
Vem kallar du gammal??? *fnys*
Sockervadd är unga söta pojkar. Kladdkaka är lite mognare män och allt där emellan är rabarberpaj. 😉
Åldersgränsen tycker jag var och en får bestämma själv. Jag är 36 (tjugosexton i dagligt tal) alltså är killar under 25
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 18:57Jag har ju redan presenterat mej en gång här, men prestenterat i osinglat sammanhang. Jag får nog sålla mej till er nu. SÅ hej hopp!
Å välkommen Peter.
Jag har ju redan presenterat mej en gång här, men prestenterat i osinglat sammanhang. Jag får nog sålla mej till er nu. SÅ hej hopp!
Å välkommen Peter.
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 19:00Oj, å välkommen alla andra nya för den delen oxå. Inklusive jag själv 🙂
Oj, å välkommen alla andra nya för den delen oxå. Inklusive jag själv 🙂