Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 22:58Mierin ¤: Är du SÅÅ söt och sympatisk alltså? 😉
Mierin ¤: Är du SÅÅ söt och sympatisk alltså? 😉
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 23:36Absolut, Johan. Jag samlar på de där tråkiga intetsägande egenskaperna som snäll, trevlig, söt, sympatisk mm. (#)
Dessutom frågade en spärrvakt förra veckan om jag ville ha biljett för reducerat pris... alltså under 20... så mitt utseende verkar ju säga s
Absolut, Johan. Jag samlar på de där tråkiga intetsägande egenskaperna som snäll, trevlig, söt, sympatisk mm. (#)
Dessutom frågade en spärrvakt förra veckan om jag ville ha biljett för reducerat pris... alltså under 20... så mitt utseende verkar ju säga s
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 23:37Jag börjar känna mig lite nervös över förväntningarna.... HJÄLP!!! 😉
Jag börjar känna mig lite nervös över förväntningarna.... HJÄLP!!! 😉
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 23:47Självklart Mierin, det fixar Nina och jag! *räcker över en liten papperspåse till Nina att hyperventilera i* Vi har givetvis den ultimata lösningen på alla karlrelaterade problem, vi behöver bara göra några tester först... 😉
Självklart Mierin, det fixar Nina och jag! *räcker över en liten papperspåse till Nina att hyperventilera i* Vi har givetvis den ultimata lösningen på alla karlrelaterade problem, vi behöver bara göra några tester först... 😉
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 23:52kan vi vänta med första leveransen till efter sommaren? jag vill provköra själv först!! 😉 * v-i-s-k-a-r *
kan vi vänta med första leveransen till efter sommaren? jag vill provköra själv först!! 😉 * v-i-s-k-a-r *
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 23:53kan man få en kille levererad????
då vill jag ha en 😀
kan man få en kille levererad????
då vill jag ha en 😀
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 23:56Appappapp! JAG var ju först i kön.. eh.. fast om jag nu redan dejtar nån.. ehm.. attans. Det lät ju som ett så himla fiffigt experiment det där... (H)
Appappapp! JAG var ju först i kön.. eh.. fast om jag nu redan dejtar nån.. ehm.. attans. Det lät ju som ett så himla fiffigt experiment det där... (H)
Quote from Funbeat user on 18 July 2010, 23:59du har ju redan en tandborste ju....
du har ju redan en tandborste ju....
Quote from Pierre Puig on 18 July 2010, 23:59Välkommen in i gemenskapen Carro 🙂
Välkommen in i gemenskapen Carro 🙂
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 00:01Men-Jessie-för-Guds-skull-ta-nu-och-berätta-vad-det-är-för-någon-tandborstägare!!!!
Men-Jessie-för-Guds-skull-ta-nu-och-berätta-vad-det-är-för-någon-tandborstägare!!!!