Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 00:05Kladdkaka, Jessie. Det håller man sig mätt på ett tag så det borde leda till nedprioritering i kön. 😉
Leverans efter sommaren blir bra, jag väntar hellre lite längre för att få vad jag vill ha än behöva krångla med byte och installation flera gånger. (H
Kladdkaka, Jessie. Det håller man sig mätt på ett tag så det borde leda till nedprioritering i kön. 😉
Leverans efter sommaren blir bra, jag väntar hellre lite längre för att få vad jag vill ha än behöva krångla med byte och installation flera gånger. (H
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 00:07Jag simmar mot strömmen och opresenterar mig. Äntligen har nån fattat hur fantastisk jag är! (H)
Jag simmar mot strömmen och opresenterar mig. Äntligen har nån fattat hur fantastisk jag är! (H)
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 00:07Pia: Det är några tester kvar som sagt, men det går lite långsamt för... ja det är ju män det handlar om *duckar för Hasses flygande cykelskor* 😉 och eftersom vi inte sysslar med plågsamma djurförsök i vår verksamhet, testar vi allt själva! Givetvis finn
Pia: Det är några tester kvar som sagt, men det går lite långsamt för... ja det är ju män det handlar om *duckar för Hasses flygande cykelskor* 😉 och eftersom vi inte sysslar med plågsamma djurförsök i vår verksamhet, testar vi allt själva! Givetvis finn
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 00:09Pssst Peter.. det finns en tråd för DET också...
(men GRATTIS redan nu, baföratt!)
Pssst Peter.. det finns en tråd för DET också...
(men GRATTIS redan nu, baföratt!)
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 00:11GRATTIS Peter!! 😉
GRATTIS Peter!! 😉
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 00:12Självklart, självklart, Linda. Jag trodde bara det var h-e-m-l-i-g-t. *viskar igen*
Självklart, självklart, Linda. Jag trodde bara det var h-e-m-l-i-g-t. *viskar igen*
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 00:15Grattis Peter!
Linda mina cykelskor flög dåligt när jag cyklande hem idag ingen fart alls i dem, kanske ska kasta dem på dig istället så har jag någon glädje av dem.
Grattis Peter!
Linda mina cykelskor flög dåligt när jag cyklande hem idag ingen fart alls i dem, kanske ska kasta dem på dig istället så har jag någon glädje av dem.
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 00:16Grattis Peter!!! 😀
Grattis Peter!!! 😀
Quote from Funbeat user on 19 July 2010, 00:17Du får montera på vingar på skorna, Hans! Inte kasta skor på Linda!! *ställer mig framför Linda redo att försvara*
Du får montera på vingar på skorna, Hans! Inte kasta skor på Linda!! *ställer mig framför Linda redo att försvara*
Quote from ellen olsson on 19 July 2010, 00:17Grattis Peter!
Grattis Peter!