Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 21:08Hej Henrik!! 😀 Jag är övertygad om att du kommer trivas! Vart bor du? (tänkte på träning då så inte alla snuskhumrar tror annat)
Björn!! Du kan få 8 kg av mig. Min skilsmässa gjorde mig 20 kg större! Eller hur var det nu? Jag har hur som helst 8 kg att
Hej Henrik!! 😀 Jag är övertygad om att du kommer trivas! Vart bor du? (tänkte på träning då så inte alla snuskhumrar tror annat)
Björn!! Du kan få 8 kg av mig. Min skilsmässa gjorde mig 20 kg större! Eller hur var det nu? Jag har hur som helst 8 kg att
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 21:29Hej Nina och alla andra!
Jag bor i Västerås för de som är intresserade av träna tillsammans (eller annat).
Tar igen mig med jordnötter och öl efter ett pass på gymmet. Kanske inte optimal näringslära men gott.
Hej Nina och alla andra!
Jag bor i Västerås för de som är intresserade av träna tillsammans (eller annat).
Tar igen mig med jordnötter och öl efter ett pass på gymmet. Kanske inte optimal näringslära men gott.
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 21:31Du får flytta till Göteborg! Här har vi massor av gym med barnpassning. 😉
Du får flytta till Göteborg! Här har vi massor av gym med barnpassning. 😉
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 21:34Då tar jag 8kg muskler Nina!
Då tar jag 8kg muskler Nina!
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 21:36Björn, det finns inga 8 kg muskler på mig ens. Hahaha! Det lilla jag har måste jag nog behålla, du får ta resterna. 😉
Björn, det finns inga 8 kg muskler på mig ens. Hahaha! Det lilla jag har måste jag nog behålla, du får ta resterna. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 15 July 2010, 21:50Therese, vi har inte ens kysst varandra, och du börjar redan ställa krav. Vad ska det bliva av detta?
Nina, du är blond och söt! Kokos = kolfiber.
Therese, vi har inte ens kysst varandra, och du börjar redan ställa krav. Vad ska det bliva av detta?
Nina, du är blond och söt! Kokos = kolfiber.
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 22:08Bruse; vill ju inte lura in dig i nåt du inte klarar av, så jag kör med öppna kort direkt (fast en kyss kanske kan få dig att glömma allt jag sagt)
Bruse; vill ju inte lura in dig i nåt du inte klarar av, så jag kör med öppna kort direkt (fast en kyss kanske kan få dig att glömma allt jag sagt)
Quote from Rasmus Olsson on 15 July 2010, 22:15Det får då vara en gudabegåvad kyss om jag ska glömma nåt.
Det får då vara en gudabegåvad kyss om jag ska glömma nåt.
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 12:03Jessie: Jag tänkte väl det... 😉
Men född igår? Det går ju inte alls ihop med rabarberpaj ju!
Jessie: Jag tänkte väl det... 😉
Men född igår? Det går ju inte alls ihop med rabarberpaj ju!
Quote from Funbeat user on 17 July 2010, 17:24Får väl ta tag i min inaktivitet här på forumet och hälsa alla nya singlar välkomna hit.
Får väl ta tag i min inaktivitet här på forumet och hälsa alla nya singlar välkomna hit.