Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 03:10Jag ska ta nyp som något positivt alltså?
Jag ska ta nyp som något positivt alltså?
Quote from Rasmus Olsson on 15 July 2010, 07:26Vem tackar inte ja till ett nyp?!
Vem tackar inte ja till ett nyp?!
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 08:58Det väljer du väl själv Johan, även om också jag tolkade just Ninas nyp i kinden som att du är för liten... 😉
Det väljer du väl själv Johan, även om också jag tolkade just Ninas nyp i kinden som att du är för liten... 😉
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 10:04men ... storleken spelar ju inte någon roll, Jessie 😉
men ... storleken spelar ju inte någon roll, Jessie 😉
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 11:34*suckar*
*suckar*
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 16:17Halkade in här av en slump och kommer uppehålla mig här ett tag framöver då jag älskar att läsa träningsinriktade forum 🙂
Jag är en 29-årig 2-barnsmamma (som är skrämmande nära passera 30-årsstrecket 🙁 )
Har nyligen flyttat till Stockholm från det va
Halkade in här av en slump och kommer uppehålla mig här ett tag framöver då jag älskar att läsa träningsinriktade forum 🙂
Jag är en 29-årig 2-barnsmamma (som är skrämmande nära passera 30-årsstrecket 🙁 )
Har nyligen flyttat till Stockholm från det va
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 16:25Theres >> Välkommen till singelträsket ! på med stövlarna och känn dig som hemma i soffan!
Theres >> Välkommen till singelträsket ! på med stövlarna och känn dig som hemma i soffan!
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 16:39Välkommen, det är bara att dyka ner bland våra inlägg 🙂
Välkommen, det är bara att dyka ner bland våra inlägg 🙂
Quote from ellen olsson on 15 July 2010, 16:39Välkommen Theres!
Välkommen Theres!
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 16:45Hej och välkommen, Theres! 😀
Hej och välkommen, Theres! 😀