Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 19:09Carina:
Till och med jag förstod att du inte försåldes på din arbetsplats 😉Snacka sig varm är ju en sak men tacka vet ja
"snacka går ju men snacka så det går är svårare"
Nä nu ska jag åka till Cyklotekets rea och dreggla lite
Ciao
Carina:
Till och med jag förstod att du inte försåldes på din arbetsplats 😉
Snacka sig varm är ju en sak men tacka vet ja
"snacka går ju men snacka så det går är svårare"
Nä nu ska jag åka till Cyklotekets rea och dreggla lite
Ciao
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 19:32Det har cykel city haft i tre dagar.
Det finns telefon om det är något viktigt.
Det har cykel city haft i tre dagar.
Det finns telefon om det är något viktigt.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 19:42viktigt o viktigt....
behöver en ny hjälm, cykelbyxor, benvärmare.... mtb...xtr..carbon... ja lite sånt
viktigt o viktigt....
behöver en ny hjälm, cykelbyxor, benvärmare.... mtb...xtr..carbon... ja lite sånt
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 19:43Jag blev så till mig..drömde om allt kul jag kunde köpa!!!
Jag blev så till mig..drömde om allt kul jag kunde köpa!!!
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 19:45Tror att de svarar i telefon.
Tror att de svarar i telefon.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 19:52tror??
tänk om de inte gör det då??
Jag får helt enkelt åka dit i morgon, synd bara att det ligger så nära kontoret, jag är ju hemma o är sjuk....
tror??
tänk om de inte gör det då??
Jag får helt enkelt åka dit i morgon, synd bara att det ligger så nära kontoret, jag är ju hemma o är sjuk....
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 20:29Man måste väl få handla mat och andra "förnödenheter" även om man är sjuk? 😉
Man måste väl få handla mat och andra "förnödenheter" även om man är sjuk? 😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 20:33Jo det är sant!
Dessutom så kommer jag att bli friska mycket snabbare om jag får handla "förnödenheter"!!Tack för de värmande orden. Nu vet jag var min "promenad" går i morgon!!!
Jo det är sant!
Dessutom så kommer jag att bli friska mycket snabbare om jag får handla "förnödenheter"!!
Tack för de värmande orden. Nu vet jag var min "promenad" går i morgon!!!
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 23:04Hej hej.
Får man vara med å leka lite här?Har insett att tråden ballat ur för länge sedan och vill försöka återupprätta den.
35 årig singel sedan 3 år.
MTB, Cykel, löpning, vandring e de jag för tillfället pysslar med på den tid jag inte är på arbetet.
Hej hej.
Får man vara med å leka lite här?
Har insett att tråden ballat ur för länge sedan och vill försöka återupprätta den.
35 årig singel sedan 3 år.
MTB, Cykel, löpning, vandring e de jag för tillfället pysslar med på den tid jag inte är på arbetet.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 23:16Nyligen hemkommen från Cykloteket och 1275:- fattigare men en påse godis under armen.
Rean var sådär, helt ok. Runt 15-30% på cyklarna och 30% på Briko-kläder.
Blev lite sugen (L) på en Specialized StumpJumper Comp men 20% rabatt var inte tillräckligt f
Nyligen hemkommen från Cykloteket och 1275:- fattigare men en påse godis under armen.
Rean var sådär, helt ok. Runt 15-30% på cyklarna och 30% på Briko-kläder.
Blev lite sugen (L) på en Specialized StumpJumper Comp men 20% rabatt var inte tillräckligt f