Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 23:17Välkommen Frippe, lycka till med att styra upp det här gänget 🙂
Välkommen Frippe, lycka till med att styra upp det här gänget 🙂
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 00:10Jaha..Kastar in ett inlägg jag med!
Stefan, intressen fotboll, alperna och...tja..Fotboll är väl min grej tror jag.
Stockholmare som har knän som inte håller för vare sig cykling eller simning, ngn konstig skada. Men min förhoppning är att jag ska kunna t
Jaha..Kastar in ett inlägg jag med!
Stefan, intressen fotboll, alperna och...tja..Fotboll är väl min grej tror jag.
Stockholmare som har knän som inte håller för vare sig cykling eller simning, ngn konstig skada. Men min förhoppning är att jag ska kunna t
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 09:14ÅH...nu skall jag till cykloteket och köpa nya dojor!!!
ÅH...nu skall jag till cykloteket och köpa nya dojor!!!
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 09:44Hej Mr Frippe, ännu en MTB-åkare!! Då kan vi gotta oss i mer lera och cykelporr!!!!
Stefan, du är säkert oxå en jätte go kille!!!
Välkomna och tack för att ni styrde in tråden rätt igen...
Hej Mr Frippe, ännu en MTB-åkare!! Då kan vi gotta oss i mer lera och cykelporr!!!!
Stefan, du är säkert oxå en jätte go kille!!!
Välkomna och tack för att ni styrde in tråden rätt igen...
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 11:36När nu Frippe, så behövligt, tog tag i tråden igen hakar jag på...
För alla er sifferdiggare med mått och annat, gissa följande:
38, 164, 62, 90, 74, 94, 37, 1, 4,5... 😉Jag gillar att cykla och springa i maklig takt, spinning, styrketräning. Just nu s
När nu Frippe, så behövligt, tog tag i tråden igen hakar jag på...
För alla er sifferdiggare med mått och annat, gissa följande:
38, 164, 62, 90, 74, 94, 37, 1, 4,5... 😉
Jag gillar att cykla och springa i maklig takt, spinning, styrketräning. Just nu s
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 11:39Hur många av oss är ingenjörer??
Hur många av oss är ingenjörer??
Quote from Fredric Lagerström on 11 September 2008, 11:47Jag klarar alla siffror fram till 1 och 4,5. Men drar till med att du har ett barn på drygt fyra år springandes hemma. En chansning.
Jag klarar alla siffror fram till 1 och 4,5. Men drar till med att du har ett barn på drygt fyra år springandes hemma. En chansning.
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 12:17Nja nästan rätt bortsett från det sista... ny gissning?
Nja nästan rätt bortsett från det sista... ny gissning?
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 12:244,5 Vätternrundor.
4,5 Vätternrundor.
Quote from ellen olsson on 11 September 2008, 13:03164 verkar vara en rätt låg maxpuls. Jag tror på ett riktigt test ifall du inte gjort det.
164 verkar vara en rätt låg maxpuls. Jag tror på ett riktigt test ifall du inte gjort det.