Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 23:57många smileysar blev det Theres 😉
många smileysar blev det Theres 😉
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 00:03Japp! Förstårs kanske exakt hur mycket jag håller med dig i den frågan då 🙂
men nu har äntligen bilen kommit, så nu drar jag! Hej då!
Japp! Förstårs kanske exakt hur mycket jag håller med dig i den frågan då 🙂
men nu har äntligen bilen kommit, så nu drar jag! Hej då!
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 01:14Tack Carro =)
Sitter och är sådär lite småförtjust då jag tydligen ska bli med Cykel snart =)
Tack Carro =)
Sitter och är sådär lite småförtjust då jag tydligen ska bli med Cykel snart =)
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 11:08småländsk sörmlänning, 180 cm över backen, har tre cyklar, ett antal skor, bil och en liten lägenhet och ett bra väldigt tillfälligt jobb. har varit singel i ett drygt halvår. men jag söker inte någon perfekt man som alla andra gör här utan en perfekt kvi
småländsk sörmlänning, 180 cm över backen, har tre cyklar, ett antal skor, bil och en liten lägenhet och ett bra väldigt tillfälligt jobb. har varit singel i ett drygt halvår. men jag söker inte någon perfekt man som alla andra gör här utan en perfekt kvi
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 11:17Dyker in och ser att det rör på sej ordentligt här, trevligt, trevligt!!
Välkomna alla nya!
Dyker in och ser att det rör på sej ordentligt här, trevligt, trevligt!!
Välkomna alla nya!
Quote from ellen olsson on 25 July 2010, 11:31Välkommen Helen!
Jeanette: Var konserten till belåtenhet?
Välkommen Helen!
Jeanette: Var konserten till belåtenhet?
Quote from Rasmus Olsson on 25 July 2010, 11:46Bara tre cyklar? Välkommen iallafall.
Bara tre cyklar? Välkommen iallafall.
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 12:12Välkommen Helen! Varsågod att ta plats i vårt singelträsk, stövlar rekommenderas 🙂 Förresten, menar du att det finns kvinnor som inte är perfekta? 😉
Välkommen Helen! Varsågod att ta plats i vårt singelträsk, stövlar rekommenderas 🙂 Förresten, menar du att det finns kvinnor som inte är perfekta? 😉
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 13:34ja, annars skulle jag inte ha varit singel 😉
ja, annars skulle jag inte ha varit singel 😉
Quote from Pierre Puig on 25 July 2010, 13:56Välkommen Helen!!!
Välkommen Helen!!!