Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 14:12tack för det varma välkomnandet!
tack för det varma välkomnandet!
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 15:08Haha, jag förstår Helen 😉
Haha, jag förstår Helen 😉
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 15:36Välkommen Helen!
Då har vi ett gemensamt intresse - hitta den perfekta kvinnan 🙂
Välkommen Helen!
Då har vi ett gemensamt intresse - hitta den perfekta kvinnan 🙂
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 16:30Fredrik: Ja det var en härlig kväll med bra musik! T o m mina kräsna döttrar var nöjda! 😉
Fredrik: Ja det var en härlig kväll med bra musik! T o m mina kräsna döttrar var nöjda! 😉
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 17:02Alla nya välkomna! Hoppas att ni kommer att trivas. Kul att gruppen får nya medlemmar då det känns som att det var många som försvann i våras:-)
Bruse har du och fröken Mumsig inte lämnat forumet? elelr blev det aldrig så?
Det finns ju inte en chans att
Alla nya välkomna! Hoppas att ni kommer att trivas. Kul att gruppen får nya medlemmar då det känns som att det var många som försvann i våras:-)
Bruse har du och fröken Mumsig inte lämnat forumet? elelr blev det aldrig så?
Det finns ju inte en chans att
Quote from Rasmus Olsson on 25 July 2010, 18:36Emelie, du har verkligen inte koll på läget. Äventyret fröken Mumsig tog slut för mig för nästan två månader sen.
Emelie, du har verkligen inte koll på läget. Äventyret fröken Mumsig tog slut för mig för nästan två månader sen.
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 18:44Just firat sista dagen innan semesterns slut med ett träningspass =)
Blir Cykelinköp imorgon så man får en ögonsten att pyssla om i alla fall :p
Just firat sista dagen innan semesterns slut med ett träningspass =)
Blir Cykelinköp imorgon så man får en ögonsten att pyssla om i alla fall :p
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 18:57sweet, vad blir för en liten heting?
🙂
sweet, vad blir för en liten heting?
🙂
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 19:12Hans: Jag återkommer imorgon har några jag tittar på men ska prata lite med dem i affären igen. Men lutar åt en Cannondale Cyclocross av något slag.
Men som sagt får se imorgon vad det blev. Spännande =)
Hans: Jag återkommer imorgon har några jag tittar på men ska prata lite med dem i affären igen. Men lutar åt en Cannondale Cyclocross av något slag.
Men som sagt får se imorgon vad det blev. Spännande =)
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 20:21Cyklocross´er är bra och väldigt praktiska det kan ändå vara värt att tänka på att de är ett mellanting. Jag köpte en cyklocross för ett par år sedan men skulle nog köpt en racer istället för jag använder ju ändå mtb när det är terrängdags.
Det beror ju
Cyklocross´er är bra och väldigt praktiska det kan ändå vara värt att tänka på att de är ett mellanting. Jag köpte en cyklocross för ett par år sedan men skulle nog köpt en racer istället för jag använder ju ändå mtb när det är terrängdags.
Det beror ju