Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 21:55Haha ok.
Haha ok.
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 22:05Tackar tackar, alla! Och nej, blyga verkar ni inte vara 😉
Tackar tackar, alla! Och nej, blyga verkar ni inte vara 😉
Quote from Pierre Puig on 25 July 2010, 23:08Hej o välkommen Mattias! Känn dig som hemma 🙂
Hej o välkommen Mattias! Känn dig som hemma 🙂
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 23:32Tack så mycket! *sätter på lite musik på stereon och sänker till mysbelysning* 🙂
Tack så mycket! *sätter på lite musik på stereon och sänker till mysbelysning* 🙂
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 23:34sänk inte ljuset för mycket, då ser jag inte när jag stickar fel....
nån som vill ha raggsockar till vintern? tror de blir vita o blå dessa... 🙂
sänk inte ljuset för mycket, då ser jag inte när jag stickar fel....
nån som vill ha raggsockar till vintern? tror de blir vita o blå dessa... 🙂
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 23:42Pia: Du får gärna lära mig sticka med strumpstickor. Börjar tröttna på mina sjalar, halsdukar och mössor (dessutom börjar jag få slut på folk att ge dem till).
Pia: Du får gärna lära mig sticka med strumpstickor. Börjar tröttna på mina sjalar, halsdukar och mössor (dessutom börjar jag få slut på folk att ge dem till).
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 23:45Linda: Själv stickar jag bara raggsockar, och det är typ ingen somm vill ha dem 🙂
Linda: Själv stickar jag bara raggsockar, och det är typ ingen somm vill ha dem 🙂
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 23:48Jag kan ta ett par eller två i så fall 🙂
Jag kan ta ett par eller två i så fall 🙂
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 23:50Jajamensan Linda, Vilken storlek ska det vara?? 😀
Jajamensan Linda, Vilken storlek ska det vara?? 😀
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 23:51Samma här, min tvättmaskin tycker om raggsockor så till den milda grad att den försnillar både en två eller flera. Jag har funderar lite på om den använder dom som skydd mot kallvattenintaget.
Samma här, min tvättmaskin tycker om raggsockor så till den milda grad att den försnillar både en två eller flera. Jag har funderar lite på om den använder dom som skydd mot kallvattenintaget.